Accepterad Leon1234 | Medlem ansökning - [BING]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon1234

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198989486204/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? Leon1234#8208

Vad är ditt födelsedatum? 9 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Janne Palltnacke, han är en framgångsrik affärsman som precis fyllt 32 år. Tyvärr har hans business gått lite sämre nu under senaste månaderna, han började festa mer och mer och till slut så började han få slut på pengar. Hans kostnader på bilar och hus började snart att bli svåra att betala av, han började då att få kontakter som säljer droger, drogerna som ifrån början var saker han använde blev tillslut droger han sålde till andra. Polisen kom tillslut på han. Hela hans bolag och pengar blev beslagtagna eller krimerade. Efter 7,5 år i fängelse så kom han ut med inga tillgångar, pengarna han har nu är lätträknade. Janne gillar fotboll och Hammarby. Han brukar kolla på matcherna och städa på arenan, hans föräldrar bor i USA och har brytit kontakten mellan Janne. Janne palltnacke fick ett erbjudande att gå med ett mc gäng. Han är nu grovt kriminell och han vet fortfarande inte ifall han verkligen vill vara det. Så han valde att flytta till unive där han hoppas på nya och fina tider där han en gång i tiden även bott men valde att flytta då unive inte var en fest stad. Men Janne hoppas på ett roligt och spännande liv med fru och Barn. I staden unive har han även massa bilar och flygplan kvar sen hans bolag, som polisen inte vet om. Detta är bara början för janne fucking Palltnacke säger han när Aftonbladet intervjuar han

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill ansöker till medlem för att jag har vart medlem på unive förut, det var den roligaste tiden jag typ haft. Sen började jag i ny skola och jag orkade inte spela. så jag lämnade servern. Men varför jag ansöker för att jag vet att servern har extremt bra och rolig rolig rp, en anledning är att servern har så mycket spelare och aktivitet som gör att det blir realistiskt rp och verkehetstroende. Jag kommer bidra med roliga och utvecklade scenarion men även exklusiva scenarion. Listan är lång

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med mycket aktivitet mycket senarion och både krim och vanliga senarion jag kommer även bidra med utdragna och sociala senarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska rpa så att båda parterna i scenariot har roligt det betyder även att man ska inte spela för att vinna senariot

Hur hittade du Unive? Jag har spelat på unive tidigare och älskar servern och personerna runt servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka