Accepterad Leon1234 | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon1234

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad heter du på discord? Leon1234

Ange ditt födelsedatum 9 Augusti 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. det bror på nu när det är lov men ungefär 6 timmar borde jag vara kontaktbar på dc

Hur länge har du varit medlem på Unive? ungefär 2 år men har varit perma bannad mm.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 33 gånger (fungerar ej med bild)

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt är som en vakt på servern men även som en förebild för alla. Som servervakt ska du rpa som en vanlig person men om du stöter på problem hos en spelare så ska du ta åtgärder beroende på regelbrott. Ifall du ska banna en person så är det viktigt att du alltid har banbevis material för att ifall personen som du bannat hoppar support och frågar om klipp så ska du kunna visa det.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli en servervakt på servern för att jag har kompetens och vill allas bästa på servern. Jag kommer ta ansvar och vara som en förebild för andra, hjälpa till ifall du skulle behövas osv. En servervakt ska vara ett gott exempel för alla andra.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Servervakts abuse innebär när du använder olika sv kommandon till din fördel, det kan vara t.ex i ett scenario där du sätter på toggleid för att se folks ID'n genom väggar.

Vidare till muntliga, du har 48 h på dig att ta din intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka