Nekad Leon1234 | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon1234

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad heter du på discord? Leon1234

Ange ditt födelsedatum 9 Augusti 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv varje dag ungefär 6 timmar plus.

Hur länge har du varit medlem på Unive? ungefär 2 år men har varit perma bannad mm.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 33 gånger (fungerar ej med bild)

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts ansvar är att se till att banna folk som går emot unives regler. Men det betyder inte att man ska leta efter problem utan det betyder att om du ser ett regelbrott medan du rpar så ska du ta id på personen och klippa regelbrottet och banna sedan skriva ut i ban bevis så att staffs kan förlänga. Om du också ser en bil som blockerar så kan du dva den. Men en servervakts huvudansvar enligt mig är att du ska banna folk som begår regelbrott när staffs inte är där på plats.

Varför vill du bli servervakt på servern? ag vill bli staff på servern för jag anser att det behöver mer banns på folk. Jag brukar vara på piren rätt så ofta och jag brukar bevittna regelbrott rätt så ofta. Jag skriver såklart report men det kan ta väldigt lång tid för staffs ibland och svara så då blir det problematiskt. Men som servervakt kan jag ta klipp och banna personen sen skicka ut i banbevis så att det kan förlängas. Jag är heller inte rädd att banna någon för du får ta konsekvenserna av dina fel och lära dig av de.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption inom servervakt är att man exempelvis ressar sig själv eller någon polare under scenario. Det kan också vara att kicka någon under ett scenario. Sen kan det också vara att du revivear dig själv för att du har ingen mat på dig eller att du inte orkar köpa mat.

Nekad.
Anledning:
Du vart Permanent avstängd i Mars, efter en permanent avstängning så måste man vänta 6 månader innan man ansöker till Servervakt.

Du får ansöka igen i September. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka