LEON123
Icke Medlem
- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon
Vad är ditt discord namn? .leonen eller Leon
Vad är ditt födelsedatum? 6 December 2012
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abdi Dillen 25 år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll rolig omtänksam
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: bakrund växte upp i skåne men flyttade upp i stockholm När ja var 6 år och började skolan de gick bra ja fick bra betyg och sånt så ja fick välja vilket gymnasium men ja valde att hoppa av och nu har ja vart arbetslös och vill ha medlemskap satt ja kan utforska staden och göra mer saker
Vad kan du bidra med till serverns RP? Bli anställd på ett jobb och hjälpa folk.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att alla andra med ska ha roligt och bara att inte jag ska vinna scenarion.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Naej inte vad ja vet
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, ,SUNTFÖRNUFT
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej bara att jag vill bli medlem
Vad är ditt discord namn? .leonen eller Leon
Vad är ditt födelsedatum? 6 December 2012
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abdi Dillen 25 år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll rolig omtänksam
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: bakrund växte upp i skåne men flyttade upp i stockholm När ja var 6 år och började skolan de gick bra ja fick bra betyg och sånt så ja fick välja vilket gymnasium men ja valde att hoppa av och nu har ja vart arbetslös och vill ha medlemskap satt ja kan utforska staden och göra mer saker
Vad kan du bidra med till serverns RP? Bli anställd på ett jobb och hjälpa folk.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att alla andra med ska ha roligt och bara att inte jag ska vinna scenarion.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Naej inte vad ja vet
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, ,SUNTFÖRNUFT
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej bara att jag vill bli medlem