Accepterad leon12 | Medlem ansökning [Oogway]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nachchips

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? NachoChips#2045

Vad är ditt födelsedatum? 10 Maj 2010

Berätta om din karaktär. En gång i tiden var det en man som hette Aram. Han hade alltid varit lite av en bråkmakare och hamnat i små brott här och där. Men en dag bestämde han sig för att ta det till nästa nivå och planera ett stort rån. Han samlade en grupp vänner och tillsammans rånade de framgångsrikt en lokal bank. De var extatiska över hur mycket pengar de hade skaffat och spenderade dem hänsynslöst. Men allt eftersom dagarna gick började Aram känna skuld för vad de hade gjort. Han började se ansiktena på bankanställda som traumatiserades av rånet och kunderna som förlorat sina surt förvärvade besparingar. Han såg också hur hans vänner blev mer och mer hänsynslösa med pengarna, blev inblandade i droger och andra illegala aktiviteter. Aram visste att han var tvungen att sätta stopp för det, så han gick till polisen och överlämnade sig. Han dömdes till några års fängelse, men han ångrade det inte. Han visste att han hade fattat rätt beslut och att han nu kunde börja gottgöra sina handlingar. Han använde sin tid i fängelset för att utbilda sig och när han släpptes startade han en välgörenhetsorganisation för att hjälpa dem som drabbats av brott. Till slut fann Aram frid i att veta att han hade haft en positiv inverkan i världen och att han verkligen hade ångrat sina tidigare handlingar. Han insåg att pengar inte var allt och att sann lycka kom från att gottgöra och hjälpa andra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hög RP nivå och skaffa jobb.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För att det ska bli så bra och rolig rp som möjligt. Man ska inte bli arg om man förlorar ett scenarion. Om jag är kriminell har ett dyrt vapen och jag blir skjuten i gängkrig och dem tar mitt dyra vapen kommer jag inte bli arg.

Hur hittade du Unive? Från vänner. Jag börja med med att spela lite FiveM på mindre servrar. Sen rekomendera några vänner Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka