Nekad Leon10 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Leonvonassasino

Icke Medlem
Meddelanden
393
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198033513100/

Ditt Hex-ID: 1100001045daa8c

Vad är din discord tagg? leonvonadelkvist

Vem var det som bannade dig? Mrpotato

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-09-24 170214.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag vdmade en bil på sc styling

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan har jag berättat till han som bannar mig men ifall att inte han läser detta så skriver jag min synvinkel av det hela, det som händer är att jag och min kompis åker till scstyling för fixa våra bilar, där då min kompis råkar köra över en prov-asntälld på scstyling med dsync och han blir rasande och säger han ska ut så tillslut tar den prov anställde hans bil och börjar kråka sönder den osv, så jag blir inblandad då jag väljer att blocka han som jobbar med min bil för han inte kan bete sig. Så det som händer då är att han vill att jag också ska gå ut, vilket jag inte tänker lyssna på för det var i själva tur han som startade allt detta jidder. Senare så ber han som jobbar där om att jag ska gå ut ellr att vi tar det utanför och han springer upp och byter om, sedan så tar vi det utanför då hans kompis kommer med sitt vapen på greenzone och riktar mot mig vilket jag fick bevis på. Jag väljer att åka till polisstation och efter ungefär 5 - 6 minuter så påträffar vi den prov- anställde igen på scstyling med polis denna gång då jag väljer att blocka av hans väg för att hindra att han ska dra från polis vilket då resultarar till att jag lallar och kör in i mannens bil vilket leder till vdm i sin tur. Jag står för det jag gjort och förnekar ingenting jag hoppas att han på greenzone också lärt sig sitt misstag och att vi inte kommer göra om detta någon mer gång.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban jag uppför mig inte och jag står för det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har vart bannad här tidagare fler tals gånger eftersom jag spelat till och från på denna servern från 2020 men ena gången var när jag körde lite fort offroad och krockade i ett träd var ingen i närheten men vart bannad endå staffen gjortde tydligen fel och vart unbannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte behövft kunnat vdma och bara pratat med personen istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka