Accepterad Leon10 | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leonvonassasino

Icke Medlem
Meddelanden
393
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198033513100/

Ditt Hex-ID: 1100001045daa8c

Vad är din discord tagg? leonvonadelkvist

Vem var det som bannade dig? William07

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-24 011540.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom att jag gjorde fel och sköt personen i huvudet

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan var att jag spawnar in i vårat gänghus när jag kom in på servern ser då direkt i prio gruppen att vi blir stormade jag väljer då att åka dit när jag då får syn på att kneno alltså Klarna på dc bära våra killen sedan avfyrar jag 1 skott som dödar mannen. jag fattar nu i efterhan att detta är grovt fel och ber om ursäkt för detta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel att jag sköt mannen och fattar nu i efterhand att det både ser fel ut och att jag spelar endast för egen vinning. Jag hälsar iallafall en godjul och förstår om ni väljer att neka, men om jag blir godkänd och julrean trillar in om någon dag kommer jag köpa både ped och gorilla.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad innan ett antal gånger de flesta bansen är lagda runt 2022 tiderna när jag motiverat gick in och lallade på servern har slutat med detta och har nu donerat för krim roll för att köra seriöst och bidra med rolig rp. Kommer även nu till jul om jag blir unbanad samt om det är någon skön rea köpa gorilla samt ped.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade först och främst inte behövt skjuta och verkligen inte behövt rpa

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut att verkligen prata innan man både skjuter och att man ska vara trevlig och tänkte igenom vad jag både gör och säger innan jag gör saker och ting.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka