Nekad Leon10 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leonvonassasino

Icke Medlem
Meddelanden
395
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198033513100/

Ditt Hex-ID: 1100001045daa8c

Vad är din discord tagg? leonvonadelkvist

Vem var det som bannade dig? Ludde

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-10-17 190141.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag fear rp och brött mot reglerna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan var att jag var hos våra kriminella grannar som hade kidnappen en kille på servern för han skjutit mot dem osv. Deras kompis då han jag skör visste på något sätt att han var där, och han visste även och på något sätt att jag hade en förkoppling med gängen. Jag har aldrig träffat denna kille ingame. Jag sprang även med mitt vapen i handen från våra grannar till mitt hus, jag vet inte varför han kidnappade mig men så vart det i allafall, jag tycker själv jag gjorde fel men kan tycka det är lite skumt att han stannar när han ser jag håller vapen och att hans kompis är kidnappad i huset brevid, också även att kidnappa mig vid mitt och våra allianserades grannars hus när folk såg på. Jag hoppade iallafal ut ur hans fordon och rullade en bit på marken jag hade mitt vapen i handen fortfarande, han stannar då och tar upp sig vapen och riktar medans jag reser mit upp han börjar rikta ungefär 1 sekund innan jag börjar rikta vilket gör i rätten att jag fear rpar. Jag väljer då att skjuta ner honom på marken och sedan ta han som gissla, jag vet att detta var fel. Men jag var stressad i sitvationen och tänkte mig inte för jag ber om ursäkt för detta och kommer att fortsätta donera till servern idag och öppna ett nytt gäng.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban jag uppförde mig inte under detta scenario och står verkligen för jag har gjort fel, jag sa även förlåt til att jag förstörde hans scenario osv jag gjorde fel, och tar det som det kommer jag var bannad i 7 dagar och fick indragen kriminell roll.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad här många gånger då min store brorsa hade detta steam konto innan mig och han spelade och jag spelade sedan 2021, jag och han lallade väldigt mycket under den tiden och det fortsatte även en bit till, jag har pratat med 320 om mina bans osv, och jag försöker undvika att bli bannad, men alla människor gör misstag har någon lärt mig nån gång och jag gjorde ett stort misstag som drabbade mig 200kr och en temporär ban på 7 dagar, även en krim donations ökan vilket gör att det kostar mer att donera under 2 veckors tid. Jag dödade han för jag ville inte bli gissla och gjorde fel var som sagt stressad under situationen och står för mina misstag nu idag som jag bidragit med Förlåt!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade från första början inte behövft hoppa in i hans bil och sedan inte hoppat ut i farten, jag skulle även räckt upp händerna eftersom det bidrar med ett roligt scenario för båda parterna och inte bara mig, jag står för mitt misstag och kommer inte göra om det, säger även att jag kommer donera för ett gäng idag om jag blir unbannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut, att aldrig dra upp vapen mot någon som har sitt vapen uppe

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka