- Meddelanden
- 395
- Reaction score
- 17
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin
Vad heter du på discord? leonvonadelkvist
Ange ditt födelsedatum 13 Maj 2007
Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 14.25- 21.30
Tisdag: 14.25- 21.30
Onsdag 14.25- 21.30
Torsdag 13.30- 21.30
Fredag 14.00- 02.00 om inte mer
Lördag 08.00- 02.00 om inte mer
Nu under sommarlov otroligt mycket oftare
Hur länge har du varit medlem på Unive? Har varit medlem nu 1 månad har samt varit MA här innan och har rpat som polis under det senaste månadarna
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har spelat Unive ungefär i 3månader nu. Då jag har varit inne varje dag och bara spelat och ha roligt. Och tycker att unive är en av dom bästa serverna och att det är kul att spela där.
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag har spelat Unive ungefär i 3månader nu. Då jag har varit inne varje dag och bara spelat och ha roligt. Och tycker att unive är en av dom bästa serverna och att det är kul att spela där.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har spelat Unive ungefär i 3månader nu. Då jag har varit inne varje dag och bara spelat och ha roligt. Och tycker att unive är en av dom bästa serverna och att det är kul att spela där.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Jag har spelat Unive ungefär i 3månader nu. Då jag har varit inne varje dag och bara spelat och ha roligt. Och tycker att unive är en av dom bästa serverna och att det är kul att spela där.
Vad heter du på discord? leonvonadelkvist
Ange ditt födelsedatum 13 Maj 2007
Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 14.25- 21.30
Tisdag: 14.25- 21.30
Onsdag 14.25- 21.30
Torsdag 13.30- 21.30
Fredag 14.00- 02.00 om inte mer
Lördag 08.00- 02.00 om inte mer
Nu under sommarlov otroligt mycket oftare
Hur länge har du varit medlem på Unive? Har varit medlem nu 1 månad har samt varit MA här innan och har rpat som polis under det senaste månadarna
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har spelat Unive ungefär i 3månader nu. Då jag har varit inne varje dag och bara spelat och ha roligt. Och tycker att unive är en av dom bästa serverna och att det är kul att spela där.
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag har spelat Unive ungefär i 3månader nu. Då jag har varit inne varje dag och bara spelat och ha roligt. Och tycker att unive är en av dom bästa serverna och att det är kul att spela där.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har spelat Unive ungefär i 3månader nu. Då jag har varit inne varje dag och bara spelat och ha roligt. Och tycker att unive är en av dom bästa serverna och att det är kul att spela där.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Jag har spelat Unive ungefär i 3månader nu. Då jag har varit inne varje dag och bara spelat och ha roligt. Och tycker att unive är en av dom bästa serverna och att det är kul att spela där.