Nekad Leon10 | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leonvonassasino

Icke Medlem
Meddelanden
395
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad heter du på discord? leonvonadelkvist

Ange ditt födelsedatum 13 Maj 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 14.25- 21.30
Tisdag: 14.25- 21.30
Onsdag 14.25- 21.30
Torsdag 13.30- 21.30
Fredag 14.00- 02.00 om inte mer
Lördag 08.00- 02.00 om inte mer

Nu under sommarlov otroligt mycket oftare

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har varit medlem nu 1 månad har samt varit MA här innan och har rpat som polis under det senaste månadarna

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har spelat Unive ungefär i 3månader nu. Då jag har varit inne varje dag och bara spelat och ha roligt. Och tycker att unive är en av dom bästa serverna och att det är kul att spela där.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag har spelat Unive ungefär i 3månader nu. Då jag har varit inne varje dag och bara spelat och ha roligt. Och tycker att unive är en av dom bästa serverna och att det är kul att spela där.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har spelat Unive ungefär i 3månader nu. Då jag har varit inne varje dag och bara spelat och ha roligt. Och tycker att unive är en av dom bästa serverna och att det är kul att spela där.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Jag har spelat Unive ungefär i 3månader nu. Då jag har varit inne varje dag och bara spelat och ha roligt. Och tycker att unive är en av dom bästa serverna och att det är kul att spela där.
 
Nekad.
Anledning:
Du vart bannad 14 Juli, efter en ban så måste man vänta 30 dagar innan man ansöker till Servervakt.

Du får ansöka igen 13 Augusti. Lycka till nästa gång!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top