Accepterad Leon00 | Medlem ansökning [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon00

Aktiv Medlem
Meddelanden
207
Reaction score
88
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198951001634/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? Leon00#4552

Vad är ditt födelsedatum? 6 April 2007

Berätta om din karaktär. Jo så min karaktär hetet John Alafri och är 36 år. John har ett utsprung från syrien där han tillsammans med sin familj flydde ihop för ett bättre stadigare och säkrare liv. Flykten var hemsk ochpåvärkade han på flertal sätt. Eftersom att John och hans familj inte had det så jätte bra rent ekonomiskt fick det bli slumen för dom. I slumen var det tuft ingen politiker trodde på dom och det var rent sakt ett helvete. Jon ville inte ge upp hoppet som alla hans andra vänner utan ville utbilda sig till en polisman. Det hade alltid varit ett dröm för han vilket han hade kvar för att upfylla. John gjorde helt Okej i skolan med ett helt okej merit, han kom in på samhells linjen med blåljus inriktning och fick otroligt bra betyg. Därefter sökte John till polishögskolan vilket han kom in på. Eter 4 års pluggande med mycket pratik är han nu klar john jobbar som studerande polis med en otrolig pansion och ett mål. Han strider som en kamp mot dom politiker som ger upp hoppet om utsatta områden och john patrulerare oftast där. Han Pratar mäst med ungdomar för att få dom på rätt bana så att dom inte slutade upp som hans vänner gjorde.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Ja jag var ju medlem inan och varit det i över ett år men därimot var jag riktigt dum och byte server ilket jag ville testa något nytt så jag vill komma tilbka och bli medlem igen så att jag kom bidra till rpn och göra rolig / kreativ rp samt rolig rp. Så jag kommer bidra till en otroligt rolig rp till både parter och göra en rolig rp för alla

Vad kan du bidra med till serverns RP? bidra med kreativ rp samt rolig rp och inte bryta några regler och andast göra det roligt för alla andra. Då kommer kanske dom i min almänhet också färga av sig och då kanske också tänka så

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska göra det roligt för båda två och inte ba rp för sitt egna

Hur hittade du Unive? har varit medlem i över ett år så viste om denna server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka