Accepterad Leon00 | Chef-jobb ansökan [Auto] [Redz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon00

Aktiv Medlem
Meddelanden
207
Reaction score
88
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? autoexperten

Vad heter du IRL? Leon

Vad heter du på discord? Leon00#4552

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? 8 månader ca

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? jo mene jag har en ped vilket verkligen passar in som chef, peden köpte jag för att kunna utveckla rpn som chef då det är en buisniss ped. Kommer bla utveckla rpn med detn och försöka göra roliga afärre med andra jobb och utvekcla rpn såsät. Sedan vill jag förendra hela känslan, tex när man kommer in blir man varmt bemött vi kollar extra på bilen vi diskutera priser kanske går inte till kontoret osv.. anars blir det lätt licksom ta pengarna sen trima och bara drar så såsät vill jag utveckla rpn.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jo jag har erfanarheter då jag tidigare varit viceboss i 2 gäng där jag tagit en del insetiv sedan har jag jobbat inom sjukvården polisen och lite mer men jag är helt enekelt rätt så almännbildad av mig, kan tex hur man gör och varför man gör det som ett exempel, sedan när chef jobb är något som väcker intresse även irl så vet jag hur man tex marknadsförar på ett bra och fungerande sätt. Men jag har ju som sagt dom 800 timmarna så har upplevt allt och vet hur man ska rpa osv och kommer att hjälpa många. Jag har ju erfanahter som viceboss i 2 olicka gäng men även 8 månaders rp av olicka jobb och vet licksom hur allting fungerar. När man varit medlem här på Unive i ca 8 månader så har man nog gjort de mästa. Varit tex med och fritag perssoner varit med och setuppat personer varit med och stornat gänghus både som krim och polis sedan även fått mitt gänghus stormat så jag har hellt enkelt gjort de mesta. Men jag är även rätt så almännbildad och kan ta ställning på ett bra och ett fungerande sätt och vet hur m

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag 15-22
tisdag 15-21
onsdag 17-22
torsdag 15-21
fredag 17-04
lördag 12-04
söndag 12-21

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

ja kommer direkt om du blir chef och så blir jag biträdande chef har varti personalansvarig på auto tidigare kungen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka