Nekad Leon00 | Ban överklagan [Naod]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon00

Aktiv Medlem
Meddelanden
207
Reaction score
88
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198951001634/home

Ditt Hex-ID: 11000013b0d6e22

Vad är din discord tagg? Leon00#4552

Vem var det som bannade dig? NAOD

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? kommer nedan

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo så vi skulle göra ett butiksrån och sen så gick bilen sönder vi ramlade vi helt enkelt ner i supet vi rpade på det men sen skulle vi laga bilen men den var buggad så vi tänkte att vi ba kunde åka upp för att hämta en ny bil det är ju lite skeft att rpa på en buggad bil men jag fattar nu i efterhand att vi ej skulle gjort så utan springa runt om vilket jag är ledsen över så jag vill ba ha en till chabns..
för vad vi vill göra nu är att bara få göra klart vårt scenairo

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja jag och min polare skulle göra butiks rån med våra aks så min vän åkte upp til dammen för att hämta oss men istället ramlade han ner från stypet och då skulle jag h'mta han så jag lagade bilen men den gick inte att hoppa in i så vi skulle komma upp för att hämta en ny bil vi kände att det kanske var skeft att rpa på en buggad bil men vi förstår nu i fterhand att vi kaske skulle gå runt om

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej utan nu i eftrhand var den rätt placerad men det är ju ba den att bilen var buggad fast jag tycker samma som du att vi skulle gått runt om istället vilket vi är ledsna för så vi vill ba in och göra klart scenariot sorry

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. lite powergaming men jag har lärt mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om vi skulle backa tillbaka tiden till då det hände, vad hade du kunnat göra då? Jo jag skulle då ha gått runt om istället för att ta mig upp på det sättet vilket jag kommer göra jnumer i framtiden

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag kommer gp runt om vid sådana sitvati0ner

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Du bröt mot 2 regler, inom kort tidsperiod. Och både du och jag vet om att det är regelbrott. Darför ställer jag mig frågan varför göra det när man vet att det är fel?
Ni kunde lika gärna sprungit ner för berget istället för att abusa upp.
Tänk lite på vad för fel du gjort, och varför jag ska ge dig en till chans.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka