Nekad Leon00 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon00

Aktiv Medlem
Meddelanden
207
Reaction score
88
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198951001634/

Ditt Hex-ID: 11000013b0d6e22

Vad är din discord tagg? Leon00#4552

Vem var det som bannade dig? vo11ce

Hur lång tid var din ban? Blackad

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är permanent avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: opcetm Anledning: . Placerad av: vo11ce ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ⚠️En permanent avstängning går inte ut. Var god och respektera detta. ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo så grejen är ju den att jag har spelat på unive i snart ett år aldrig fått indragen endast bidragit till bra rp har blivit bannad 8 gånger och på ett år jävligt lite. Så för 2 dagar gjorde ja ett dummt bslut och ville testa nått anat och blev blackad vilket bar dummt och förstår varför ni blackar mig men vill ba ha en unbann och kunna komma tillbaka.
kommer endast bidra till bra och endast bra rp vilket jag tidigare endast har gjort vart jävligt dumt att gå över till kusten och vill ba komma tillbaka och tillföra bra rp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag joinade deras dc och sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var väll inte fel men hade gärna vilja komma tillbaka eftersom att n´jag vill biidra till den rpn jag tidigare tillfört och vill göra det än en gång. Var jävligt dummt av mig att joina den servern och det är något jag pngrar och grejen är också den att jacob nekade min överklagan igår och menade att det inte var första gången detta händer vilket det ju är? Så fattar inte vad han menade och imed att det påvärkar ett eslut bestämmde jag mig för att göra en till.

så för att sumera var det jävligt dummt och vill kuna bidra till bra rp och kunna rpa med mina andra vänner. Den "unive Känslqan" staffsen snackakde om märktes verkligen

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har lärt mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? unte gått med och stannat på Unive

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yess

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka