Nekad Leon00 | Ban Överklagan [LK040]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon00

Aktiv Medlem
Meddelanden
207
Reaction score
88
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198951001634/

Ditt Hex-ID: steam:11000013b0d6e22

Vad är din discord tagg? .leon00

Vem var det som bannade dig? ICE

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: ss.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen valde att banna mig eftersom jag i samband med server byte deltog i en förstörnings aktion.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var egentligen ganska enkelt, men ändå något som många av oss spelare reagerade starkt på. Jag och många andra kände oss helt exkluderade från servern på grund av beslut som fattats under senare dar. Det var som om våra åsikter och behov inte alls blev hörda, och vi började känna att vi inte längre hade någon plats där. Detta ledde till att många av oss bestämde oss för att byta server, inklusive mig själv. När jag och några vänner väl hade bytt server, kände vi att det var viktigt att på något sätt markera vårt missnöje med hur saker och ting hade hanterats på den gamla servern. En av våra idéer var att på något sätt protestera, och vi bestämde oss för att vi skulle skjuta en polis i spelet. Det var ett sätt för oss att visa vår ståndpunkt och vårt missnöje med de beslut som hade fattats, samtidigt som vi försökte sätta fokus på det vi upplevde som orättvisor på servern. Det var inte en handling vi gjorde för att skapa kaos eller för att skada någon, utan mer som ett sätt att uttrycka vår frust

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Min ban är helt rättvis och korrekt. Därimot anser jag att min banntid är förlänge. Jag har ägnat tre år att försöka göra servern bättre. Jag har varit staff ett x antal gånger och ägnat oerhört mycket timmar åt att göra gått för mig. Jag hoppas inte att det beslut jag gjorde för ett halvår sen ska definera den jag är som person.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har under mina 3 år som spelare blivit avstängd 14 gånger. De gånger jag har blivit bannad har det varit av saker som powergaming och liknande när jag var ny till servern. Men att jag inte blivit bannad någon gång på typ 2 år eller aldrig fått indragen krim tycker jag säger en del om mig som person.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja först och främst borde jag alldrig varit så naiv. Jag visste ingenting om korruption eller orättvisa trors det antog jag att Unive var det eftersom att mång andra spelare gjorde likadant. Och om jag skulle lämnat borde jag gjort det på ett gentlemannamässigt sätt och inte skjutit någon polis som en idiot. Och det är något man förstår efter att spelat på andra servrar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka