Accepterad Leon00 | Ban Överklagan [Guden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon00

Aktiv Medlem
Meddelanden
207
Reaction score
88
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198951001634/home

Ditt Hex-ID: 11000013b0d6e22 (Hex)

Vad är din discord tagg? Leon00#4552

Vem var det som bannade dig? Guden

Bild på banmeddelande: Skärmklipp.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det blev ett missförstånd från hans vinkel såg det ut som om jag blev träffad i huvodet men för mig märkte jag ingenting tog heller ingen damage eller någonting därför rpade jag inte på det eftersom att jag inte trodde att jag blev träffad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var kaos vid huset och vi försvara vårt hus då börjar dom skotta från bron jämte vårt hus och från Gudens vinkel blev jag träffad men inte från min.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja men förstår hur det ser ut för han, men imed att det blev något skummt med min så var det väll felaktigt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit banand väldigt få gånger och dom gånger har jag lärt mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte direkt är svårt i denna sitvation

Har du lärt dig någonting efter din ban? japp

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka