Accepterad Leon00 | Ansökan till Servervakt [Punkt.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon00

Aktiv Medlem
Meddelanden
207
Reaction score
88
Vad är ditt namn i verkligheten? leon

Vad heter du på discord? .leon00

Vad är ditt Hex:ID 11000013b0d6e22

Ange ditt födelsedatum 8 Februari 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. pluggar umgås med kompisar och spelar.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 3 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) .

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. servervaktens uppgift är att upperätthålla en god rp nivå och agera någon slags förebild. Du ska även vidta åtgärder ifall det kräva och underlätta för staffs. Vi ska även visa hur man ska rpa och vara en förebild för servern. Ifall något händer som t.ex. Att ngn vdmar sönder på piren ska vi kunna ingripa och banna alternativt kicka för att få bort problemet temporärt och sedan bifoga klippet till befintliga sv ansvariga så att de sedan kan vidta korrekta åtgärder på personne ifråga som begår regelbrottet.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag var det förr men blev av med svn eftersom att jag missade ett möte. Jag är polis i nuläget och behöver sv för all cop bait och annat som föregår på servern. Just nu är de många som cop bitar och allmänt har dålig rp, därav vill jag kunna hjälpa till. Jag vill kunna hjälpa och se till så att vi få bort problemen och bidra med god rp istället.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. koruption är när man ägnar sina perns åt saker som inte gynnar servern som t.ex. ressa sig själv efter att man blivit skjuten eller bannat någon helt fel med en idiotisk chatt.

Och detta är själv klart inte korrekt.

Vidare till muntlig intervju du har 48 timmar på dig lycka till!

Godkänd efter muntlig interju. Kompetent och mogen för rollen. Välkommen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka