Accepterad Leon00 | Ansökan till Servervakt [Matte0707]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Leon00

Aktiv Medlem
Meddelanden
207
Reaction score
88
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad heter du på discord? Leon00#4552

Ange ditt födelsedatum 6 April 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. rollspelar bra aktiv visar angagemang, ´vet vad som krävs gör alltid allt för serverns bästa,
lopjal rpare

Måndag: 15:10-21:00
Tisdag: 13:40-22:00
Onsdag: 13:50-21:00
Torsdag: 15:10-22:00
Fredag: 14:50-04:00
Lördag: 12:00-04:00
söndag: 12:00-22:00

Lov
Måndag: 12:00-04:00
Tisdag: 12:00-04:00
Onsdag. 12:00-04:00
Torsdag: 12:00-04:00
Fredag:12:00-04:00
Lördag:12:00-04:00
Söndag: 12:00-04:00

Discorden
Måndag: 09:00-21:00
Tisdag: 09:00-22:00
Onsdag: 09:00-21:00
Torsdag: 09:00-22:00
Fredag: 09:-04:00
Lördag: 12:00-04:00
söndag: 12:00-22:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1-2 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) KOMMER NEDAN

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. sv har i uppgift att se till så att mindre relgelbrott inte sker, en sv ska ävem bidra med bra rp till sin omjivning
bidra med almänn bra rp, banna folk som gör problem. Man ska direkt inte leta problem men ser man dom förekmma så bannad man ju dom.

man kanske även kan hälpa nya spelare osv..

Varför vill du bli servervakt på servern? Som servervakt kommer jag se till så att alla sköter sig och att grundreglerna följs så bra som möjligt. Jag är inte rädd för att banna någon om det behövs. Men jag kommer ej låta ngn påvärka mitt rp men om ngn från ingen stans skulle slå ner någon så skulle jag skjälvklart att sparka dom. Som servervakt kommer jag sköta mig profsigt och se till så att allt sköts.
Jag kommer underlätta för Stafsen och göra deras jobb lättare och jag skulle se till så att alla regler sköts i min omgivning. Om ngn skulle lalla skulle jag sparkat dom och sedan gett en tydlig förklaring så att dom sedan kunde göra det bättre. Jag vet också att det kan vara svårt att komma igång det är därför jag vill hjälpa lallarna så att det kan vara roligt från alla håll. Men om ngn skulle göra något grövre skulle jag skjälvklart kontakta någon som är högre upp så att dom kan ta hand om det.
Jag vill också bli servervakt eftersom att jag nu inte behöver gå in i support och sätta mig detta kommer underlätta enormt och jag kommer inte under några omständigheter missbruka min makt eftersom att jag inte tolererar det. Jag tror att detta jobbet hade passat mig galant och jag är säker på att jobbet är roligt. Mitt mål är att skapa en sån trygg och bra miljö som möjligt och jag är säker på att det går att uppnå.
Jag kommer att behandla alla likadant och Inte kicka en icke medlem för minsta lilla.

Jag vill bli servervakt eftersom att jag har spelat så länga och jag tycket att det är roligt med såna här uppdrag. Jag vill också höja rp nivån på unive och se till så att alla sköter sig.
Men jag vill också bli servervakt eftersom att jag vill hjälpa dom som lallar och göra det roligt för dom. Jag har varit med i ett par scenarion där lalare har kommit och förstört och jag tycker att det är jätte tråkigt när sånt händer och det är också en andledning till varför jag vill bli servervakt. Eftersom att unive är en sån stor server så händer det att lalare påvärkar scenarion och då vill jag hjälpa dom så att dom kan komma igång och också ha det roligt jag kommer också försöka att sprida servern och få in nya spelare så att unive växer ännu mer och blir ännu större.

Jag kommer göra unive till en bättre server genom att underlätta för staffsen och göra det så roligt som möjligt jag kommer också att Minska tramset på unive och se till så att det blir bra. Jag kommer försöka få upp rp nivån på unive genom att kicka eller Banna folk som inte sköter sig. Jag komer dva billar som står på ett opassat ställe eller om dom står mitt i gatan. Om jag skulle kicka någon så skulle jag alltid ge en bra förklaring och försöka förklara för dom på ett lämpligt sätt så att dom också kan komma igång. Eftersom att jag vet att det är svårt att komma igång. Men om det kommer till något grövre kommer jag att ta det med staffs så att dom får en lämplig ban för vad dom har gjort.

Jag ska bli servervakt eftersom att jag är ansvarsfull mogen och är bra på att hantera stressiga sitvationer jag är också mycket aktiv.
Jag är aktiv varje dag och är ganska snabb att skriva och att jag lär mig snabbt jag är också rätt duktig på att följa instruktioner. Jag kommer att sköta jobbet på en hög och mycket proffsig nivå och jag kommer inte att missbruka min makt under några omständigheter. Jag kommer att kicka dom som gör fel eller att banna dom om dom har gjort något grövre. Jag kommer att ta snabba beslut och jag är inte rädd för att ta beslut.

Jag vill bli servervakt eftersom att jag tycker att det värkar roligt jag vill också hjälpa till och se till så att alla sköter sig. Jag är också trött på att inte kunna ta ansvaret skjälv utan att jag måste göra en report som tar tid. Istället vill jag ta hand om det skjälv. Jag ser också att folk kommer undan eftersom att jag inte har tid att göra en anmälan och jag vill att dom ska få ett lämpligt straff för vad dom gör. Jag vill hjälpa och jag kommer se till så att alla regler följs strikt och om detta inte görs blir det en kick eller en ban men i värsta fall så kommer jag att kontakta högra uppsatta/stafs o

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. koruption är när man använder sina perms för att gynna sig själv

Tillbaka