Leon walson
Icke Medlem
- Meddelanden
- 5
- Reaction score
- 0
Ban-referens
fivem-lacken-463 — FiveM, Utgår 2026-03-06
Anledning: Spawnmenu abuse
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag och en tjejkompis var inne och spelade igår och prodade. När vi var klara skulle vi stänga av, men klockan var mycket. Vår bil var borta av någon anledning, antingen snodd eller despawnad, så vi kunde inte ta oss därifrån.
Då var jag extremt lat och gjorde en fuling genom att ta spawnmenu till vårt gänghus istället. Sedan stängde vi av där och quittade.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tar till 100 % ansvar för att jag blev bannad för detta. Jag förstår att man bara får göra så om man har konkreta bevis eller har fått ett godkännande av staff.
Jag ångrar självklart att jag inte RP:ade på situationen, eftersom jag nu är bannad och inte kan spela. Jag tar ansvar.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Denna situation är väldigt förekommande för många. Det är självklart att man ska RP:a på den, och det kommer jag att göra i framtiden.
Det här har fått mig att inse att det verkligen inte är värt att göra något sådant, och nästa gång kommer jag inte att ta den risken.
Detta kommer aldrig att hända igen, oavsett situation.
Varför ska vi ge dig en till chans? Ni ska ge mig en till chans eftersom jag tar fullt ansvar för det jag gjorde och inte försöker skylla ifrån mig på någon annan. Jag förstår varför det var fel och varför jag blev bannad.
Jag har lärt mig av mitt misstag och inser nu att det inte var värt det. Reglerna finns av en anledning, och jag kommer att följa dem framöver. Den här situationen har fått mig att förstå hur viktigt det är att alltid RP:a korrekt, även i stressade eller jobbiga situationer.
Om jag får en ny chans kommer jag visa genom mina handlingar att jag kan sköta mig och bidra positivt till servern.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja