Accepterad Leon/Tjena? | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon/Tjena?

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198985353213/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? Tjena?#5149

Vad är ditt födelsedatum? 12 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Alex Fernando och är från täby. Hassan är en relativt lugn person men kan i få fall brusa upp och gå över gränsen. Han är en person som undviker att skada människor allvarlig om det verkligen inte är nödvändigt. Han är social av sig och har inte svårt för att prata med andra men han är väldigt paranoid och litar inte på någon förutom hans närmsta vänner. Hans intressen är motorer och att äventyra. På fritiden brukar han vara ute och åka med sin nya motorcykel eller bara ta det lugnt med kompisarna eller sin bror som heter Leon Fernandi som bor i stockholm. Han är inte en person som tycker det är kul att festa bort sina fria dagar så det händer väldigt sällan. Han har en nära relation till sin mamma som är hans enda familjemedlem vid liv. Hans pappa dog av hjärtproblem när Alex var ung och hans äldsta ta bror Suarez Fernando bror blev skjuten i förorten som han bor i. Ända sen hans största blev skjuten så har han försökt att hitta hans mördare utan framgång. Hans mamma har varit emot hans inblandning i den kriminella världen men har inte lyckats att få ett stopp för den så nu följer hon bara med på det. Hans mamma har alltid haft problem med sin ekonomi efter att Alexs pappa dog vilket gjorde att Alex och hans bröder blev tvungen att tjäna egna pengar. På grund av miljön han levde i så blev han tvungen att skaffa jobb men valde fel väg och kom ut i det kriminella.
[22:53]
det började med att han som 14 åring och hans äldre brorsa kom i kontakt med kriminella och började som springpojke och sålde droger till folk på han skola och senare började försäljningen att eskalera och bli större. dom sålde på olika klubbar och liknande och kom mer och mer i närmre kontakt med större kriminella. Efter några år när Alex blev 19 och tog studenten så struntade han och hans brorsa i vanliga jobb och gick över till att anlita springpojkar åt hans nya gäng. Han skötte alla dem nya så dem fick det dem ska och visste vad dem skulle göra. Det pågick i några år och sedan fick han ett erbjudande från sin chef om att göra ett butiksrån med medlemmar från ett gäng. butiksrånet skulle ske på en mindre butik utanför staden för att dem skulle få så mycket tid som möjligt på sig innan polisen kom men när dem lyckades komma undan så tog hans tidigare boss alla pengarna själv med en annan gängmedlem och valde efter att skjuta Alex och en från den andra gänget. Alex och tre andra från det andra gänget blev tagna av polisen direkt efter och fick sitta 3 år i fängelset där dem tillsammans byggde ett starkt band Alex och hans bror med varandra .

När han kommit ut så lämnar han det kriminella och har valt att lägga sin fritid på att göra det han älskar att börja jobba på bilverkstaden och nu på senare dar har Alex flyttat till Unive staden där han ser framemot att börja jobba som Mekonom då han pluggar till det.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Hej! vill bli medlem på unive för att på ut min duktiga RP på ett bra sätt med många möjligheter då Unive är den största servern med bra och trevlig miljö med bra RP. Och vill såklart vissa vad min RP går för och skapa unika samt roliga scenarion med en skön aura/miljö på.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jo! eftersom jag personligen gillar servern mycket eftersom vänner har rekommenderat den till mig och vill så gärna göra roliga scenarion med hög RP nivå och verkligen visa att mitt, rollspelande är väldigt bra! då jag är bil intresserad och förmodligen försöka allt jag kan för att få jobba med bilar helst merkonomen för det passar min karaktär till 100%.

Hur hittade du Unive? Det var så att! många vänner och nära har sagt till mig "Ey checka in unive den är svin bra osv" och jag generellt älskat denna server från start då jag för första gången testa den. Och hittade servern när jag sökte på y-t vilken är sveriges bästa RP server? och då kom unive fram och det har förstärkt, att jag ville köra på den så det var så jag hittade den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med mitt RP:ande är att! verkligen ta för mig och rolspela på det bästa sättet det går på och skapa sådana unika scenarion som är roligt och bra för servern med en så verklig känsla som möjligt, och r:pa med en bra atmosfär och att folk ska tycka om min karaktär. Och mitt absoluta mål är att på jobba med ett statligt jobb med många möjligheter som meknomen då min karaktär är väldigt duktig inom bilar/fordon.!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål! är att på jobba med ett statligt jobb med många möjligheter som meknomen då min karaktär är väldigt duktig inom bilar/fordon och verkligen uppnå den Duktiga RP förmåga som jag vet att jag kan bidra med.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej! eftersom att inga andra serverar än unive tilltalar mig mvh Leon!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka