Nekad Leon/Tjena? | Medlem ansökning [kevinifegen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Leon/Tjena?

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? Tjena!#5149

Vad är ditt födelsedatum? 13 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lente Svensson och är född den 1999-12-22 i en liten by, och Lente växte upp själv med sin mor då hans farsa dog tidigt i cancer. Lente Svensson var brunnet med starka drag av sin mor med gröna ögon. Lente ville alltid få saker rätt för sig då han ville hjälpa sin mor med det hon inte kan. Helt enkelt var Lente Svensson en driven person i livet med en stark vilja om att bli framgångsrik men han vet inte hur då han är öppen för alla jobb. Lente växte och åren gick och fram till gymnasiet klarade ha sig bra, och efter gymnasiet flyttade han till unive där han tar risker för att lyckas i livet och för att göra hans mor stolt.

Lente är alltså en ödmjuk person med starka viljor och håller sig ofta till en liten klick. Han gillar även att köra golf då han finner lung när han spelar golf naturen. Med de sagt så är Lente en viljestark man som försöker lyckas i unive!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jo jag kan bidar med bra rp, då jag gillar att skapa unika och bra scenarion inte bara för mig själv utan för alla andra runt om. Alltså strävar jag efter att ge så bra rp som möjligt med en bra atmosfär i mitt roll spelande. För att va ett gott exempel om hur man ska vara när man rpar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jo men t.ex. om jag har snutjag och har försprång, kan man tänka "uhmm"" kanske borde krocka för göra scenariot mer roligt för motparen polis då. För att få mer utav ett scenario istället för att bara gasa iväg. Alltså att man gör något så motparten i scenariot för en bra upplevelse av scenariot också.

Hur hittade du Unive? Det var så att! många vänner och nära har sagt till mig "Ey checka in unive den är svin bra osv" och jag generellt älskat denna server från start då jag för första gången testa den. Och hittade servern när jag sökte på y-t vilken är sveriges bästa RP server? och då kom unive fram och det har förstärkt, att jag ville köra på den så det var så jag hittade den.

Din medlemskaps ansökan har nekats. Tråd låst och flyttad till medlemskaps Ansökningar - Arkiv

Tillbaka