Accepterad Leon/Tjena? | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon/Tjena?

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? Tjena!#5149

Vad är ditt födelsedatum? 11 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär som jag rollspelar heter duke Dennis och är 25 år gammal, duke är inte så noga när det kommer kläder bara han har ett par jeans och t-shirts en jacka samt svarta, skor, strumpor så är allt lungt tycker Duke . Duke är 25år och föddes 1997/02/22. Duke har ganska normal stora bruna ögon som han ärvde efter sin mor mis duke som dog 2014 i cancer. Han är stabila 187cm lång och har välldigt bra fysik som hans fader ben som bor på gammelboende då han har hemtjänst. Duke har också ganska stora fötter han har nämligen storlek 47 i skor och han har långt mörkt hår precis som hans far. Duke Har en storebror som heter Kai som är 31 som föddes 1992 vi var som bästa vänner när vi var små då Duke alltid ville leka kurragömma med Kai : Men Kai tyckte det var tråkigt och nu på senare dagar så brukar dom meka med bilarna i garaget och dricka öl om kvällarna tillsammans som äkta bröder. Duke bor ganska enkelt han bor på en hyresfastighet där har han sitt garage också. Fastigheten är ganska enkel då han har allt i det var allt för Duke dennis!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Först och främst vill jag skapa unika och roliga scenarion och bidra till en så god miljö som möjligt i mitt rollspelande! samt där av vara ett gott exempel för hur man rpar. Och rpa med en god atmosfär i alla scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? JO att spela för motpartens vinst i ett scenario handlar såklart om att inte bara en själv ska ha kul man kan också låta motparten i ett scenario vinna mot dig för rpns skull. Som om jag t.ex körde snabbt med bil och har poliser bakom mig kanske jag skulle kunna krocka för att skapa ett bra scenario för polisen och både mig. Så man får tänka utöver sunt förnuft helt enkelt.

Hur hittade du Unive? Det var så att! många vänner och nära har sagt till mig "Ey checka in unive den är svin bra osv" och jag generellt älskat denna server från start då jag för första gången testa den. Och hittade servern när jag sökte på y-t vilken är sveriges bästa RP server? och då kom unive fram och det har förstärkt, att jag ville köra på den så det var så jag hittade den.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka