Accepterad Leon/Tjena? | Medlem ansökning(akzab)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Leon/Tjena?

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198985353213/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? Tjena?#5149

Vad är ditt födelsedatum? 12 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. : Min karaktär som jag rollspelar heter Axel svensson och är 30 år gammal, Axel är inte så noga när det kommer kläder bara han har ett par jeans och t-shirts en jacka samt svarta, skor, strumpor så är allt lungt tycker Axel. Axel svensson är 30 år och föddes 1991/02/22. Axel har ganska normal stora gröna ögon som han ärvde efter sin mor margareta svensson som dog 2014 i cancer. Han är stabila 183cm lång och har välldigt bra fysik som hans fader Sven svensson som bor på gammelboende då han har hemtjänst. Axel har också ganska stora fötter han har nämligen storlek 45 i skor och han har kort mörkt hår precis som hans far. Axel Har en storebror som heter Isak svensson som är 31 som föddes 1992 vi var som bästa vänner när vi var små då Axel alltid ville leka kurragömma med Isak: Men Isak tyckte det var tråkigt och nu på senare dagar så brukar dom meka med bilarna i garaget och dricka öl om kvällarna tillsammans som äkta bröder. Axel bor ganska enkelt han bor på en hyresfastighet som kallar sig motellet där har han sitt garage också. Fastigheten är ganska enkel då han har allt i 1 rum spis,säng,tv,lampa,frys/kyll,och ett litet badrum. Axel är också för tillfället arbetslös då han lever på socialbidrag men han håller på plugga och stsar på att få jobba som Mekonom då han alltid har drömt och brunnit för bilar och meka. det var allt för Alex svensson!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Tja! jag vill bli medlem på denna server eftersom jag vill skaffa jobb och visa en skön energi som bidrar till en bra atmosfär runt mitt rollspelande och scenarion, då jag skall R:PA med bra logiskt tänkande och bara ha kul och köra som min karaktär som heter Alex svensson. En till sak som förstärker mig att bli medlem är att jag har många vänner och nära som kör på denna server som diggar servern jättemycket.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jo! eftersom jag personligen gillar servern mycket eftersom vänner har rekommenderat den till mig och vill så gärna göra roliga scenarion med hög RP nivå och verkligen visa att mitt, rollspelande är väldigt bra! då jag är bil intresserad och förmodligen försöka allt jag kan för att få jobba med bilar helst merkonomen för det passar min karaktär till 100%.

Hur hittade du Unive? Det var så att! många vänner och nära har sagt till mig "Ey checka in unive den är svin bra osv" och jag generellt älskat denna server från start då jag för första gången testa den. Och hittade servern när jag sökte på y-t vilken är sveriges bästa RP server? och då kom unive fram och det har förstärkt, att jag ville köra på den så det var så jag hittade den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att uppnå det R:pandet som jag strävar efter samt få visa kunskaper och visa att min RP är så bra som det går. Vill såklart jobba med bilar också skulle varit stort för mig då jag alltid har gillat bilar, och är bil intresserad. Ska också om jag får medlemskap söka direkt till mekonomen då det jobbet är perfekt för mig och min karaktär."

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att verkligen vissa vad jag går för! och såklart börja jobba på mekonomen och vissa mina kunskaper där jag ska uppstråla min bil-kunskap för ett bättre R:pande. Men mitt absoluta största mål är att! jobba på mekonomen så det är det jag strävar efter på unive och tillbringa min energi till en bra atmosfär/omgivning.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej! eftersom att inga andra serverar än unive tilltalar mig!.

Tillbaka