Accepterad Leon Thedeby | Medlem ansökning [W1lma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon Thedeby

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199214950233/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? Thedeby#9052

Vad är ditt födelsedatum? 9 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Leon Olsson och är 22år Leon har en tvilling som heter Neo Olsson Leon och Neo har inte haft det så lätt i deras liv de var hemma själva väldigt mycket och när föräldrarna var hemma så drack det mycket och var väldigt stökiga vår mamma gav oss dåliga mediciner så de blev bara sämre och sämre varför mamman gav Neo och Leon dessa var för att de skulle få pengar av olika föreningar pga att neo och Leon var så sjuka som de var. Mamman hette Karin och pappan hette Patrik Neo och Leon hade faktiskt bra i skolan de hade bra betyg och bra lärare som stöttade dem. Neo och Leon blev aldrig upphämtade i tid så när det det hade gått ett tag efter många förseningar så gjorde skolan en polisanmälan men polisen hade inga bevis så allt fortsatte. Det var sen en dag när neo och Leon var hemma som tvn startade de var nyheterna och på nyheterna stod det att en kvinna och en man hade gjort ett butiksrån och så var det en bild när Leon tittade närmre så såg han att de var Patrik och Karin då blev de väldigt rädda och nervösa och det var då föräldrarna kom hem Neo stänga av tvn och allt var lugnt dagen efter rymde de och gick till en lärare på deras skola som hette Magdalena de sa vad som hade hänt och Magdalena bestämde sig för att adoptera Neo och Leon och de är nu de är i 2022 och vill bli polis tillsammans.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem då jag är en utväcklad rpare som har rpat innan jag har spelat på unive innan men sen skulle jag ta en paus från fivem och så förlorade jag roller då jag var inaktiv men nu vill jag tbx och träffa lite gamla vänner och göra lite roliga scenarion jag kommer jag utväklade och lång varande scenarion jag kommer också ha lite speciell rp som inte många har jag hade skrivit mer innan men råkade tyvär stänga ned fliken men somsagt jag kommer ha bra och speciell rp som inte utspelar sig utifrån hur jag är i verkligheten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan som sagt bidra men utvecklade och lång varande scenarion jag kommer ha en bra rp nivå då jag är en bra rpare jag har rpat på unive för i tiden men tog en paus jag kommer ju också bidra med en speciell udda rp som inte många för att spicea upp rpn

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man ska spela för alla sidor man ska inte tänka bara på sig själv för att en själv ska ha roligt man ska tänka på båda parterna detta kommer jag såklart följa då det är väldigt tråkigt om man tex e polis och man gör ett trafik stopp och de bara skjuter en i skallen såklart hade detta skett hade det varit dålig rp samt rdm men det var e tex

Hur hittade du Unive? jag sökte på fivem listan och så hittade jag denna men det var för 2 månader sedan så jag har vetat om servern länge

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka