Nekad Leon Thedeby | Medlem ansökning [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon Thedeby

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? thede.00

Vad är ditt födelsedatum? 9 December 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Leon olsson 22år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? lugn, omtänksam, rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär heter Leon Olsson och är 22år Leon har en tvilling som heter Neo Olsson Leon och Neo har inte haft det så lätt i deras liv de var hemma själva väldigt mycket och när föräldrarna var hemma så drack det mycket och var väldigt stökiga vår mamma gav oss dåliga mediciner så de blev bara sämre och sämre varför mamman gav Neo och Leon dessa var för att de skulle få pengar av olika föreningar pga att neo och Leon var så sjuka som de var. Mamman hette Karin och pappan hette Patrik Neo och Leon hade faktiskt bra i skolan de hade bra betyg och bra lärare som stöttade dem. Neo och Leon blev aldrig upphämtade i tid så när det det hade gått ett tag efter många förseningar så gjorde skolan en polisanmälan men polisen hade inga bevis så allt fortsatte. Det var sen en dag när neo och Leon var hemma som tvn startade de var nyheterna och på nyheterna stod det att en kvinna och en man hade gjort ett butiksrån och så var det en bild när Leon tittade närmre så såg han att de var Patrik och Karin då blev de väldigt rädda och nervösa och det var då föräldrarna kom hem Neo stänga av tvn och allt var lugnt dagen efter rymde de och gick till en lärare på deras skola som hette Magdalena de sa vad som hade hänt och Magdalena bestämde sig för att adoptera Neo och Leon och de är nu de är i 2022 och vill bli polis tillsammans.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med många roliga stunder och bra rp jag gillar att följa reglerna och ha en bra social rp med kompisar jag har länge spelat på servern och jag har alltid tyckte denna server varit bäst men tog en paus på ett år typ men vill in och träffa kompisar och börja rpa igen på ett bra sätt. Jag

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan rpa så att sin motståndare/andra personer i scenen vinner. Man själv måste inte alltid vinna i scenen utan man kanske låter den andra personen vinna om det är ett argument eller race eller något annat..

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja men det var över ett år sedan så kommer tyvär inte ihåg förutom första gången ungefär för två år sedan när jag lallade

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? powergaming vilket menas med att man ska rpa på skador. Metagaming är när man pratar med folk över discord tex

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Hej! Verkar som om du inte är med i våran discord eller så har du skrivit in fel discord namn.

Vänligen fixa detta.

Du har 24 timmar på dig innan din ansökan nekas!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka