Nekad Leon Thedeby | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon Thedeby

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon Thedeby 15år

Vad är ditt discord namn? thedeby

Vad är ditt födelsedatum? 9 Januari 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Leon Olsson och är 22år Leon har en tvilling som heter Neo Olsson Leon och Neo har inte haft det så lätt i deras liv de var hemma själva väldigt mycket och när föräldrarna var hemma så drack det mycket och var väldigt stökiga vår mamma gav oss dåliga mediciner så de blev bara sämre och sämre varför mamman gav Neo och Leon dessa var för att de skulle få pengar av olika föreningar pga att neo och Leon var så sjuka som de var. Mamman hette Karin och pappan hette Patrik Neo och Leon hade faktiskt bra i skolan de hade bra betyg och bra lärare som stöttade dem. Neo och Leon blev aldrig upphämtade i tid så när det det hade gått ett tag efter många förseningar så gjorde skolan en polisanmälan men polisen hade inga bevis så allt fortsatte. Det var sen en dag när neo och Leon var hemma som tvn startade de var nyheterna och på nyheterna stod det att en kvinna och en man hade gjort ett butiksrån och så var det en bild när Leon tittade närmre så såg han att de var Patrik och Karin då blev de väldigt rädda och nervösa och det var då föräldrarna kom hem Neo stänga av tvn och allt var lugnt dagen efter rymde de och gick till en lärare på deras skola som hette Magdalena de sa vad som hade hänt och Magdalena bestämde sig för att adoptera Neo och Leon och de är nu de är i 2024 och vill bli polis tillsammans.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med rolig och positiv rp kommer göra bra och utvecklade scenarion kommer alltid planera min scenarion om det går! jag kommer såklart göra mina scenarion utifrån suntförnuft kommer såklart försöka mitt bästa så alla parterna har kul i scenariot kommer rpa så alla kan ha kul på servern men med suntförnuft.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara ska spela så att en själv har kul utan alla ska ha kul på servern jag tex om polisen tar mig då kommer jag bara ge upp och ha lite roligt med han och inte bara sitta och skrika ho###ge till polisen utan ska spela med lite rolig och social rp har spelat på unive innan så kan denna reglen bra

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? kan säga alla gyllene regler rde gyllene reglerna är de viktigaste reglerna av alla de gyllene reglerna är. Sunt förnuft, Rdm, Vdm, Poor Rp, Fear Rp, Powergaming, Metagaming, Stream Sniping och Copbait. Suntförnuft är att man ska göra saker som man hade gjort i verkligheten enligt mig är suntförnuft den viktigaste regeln av alla men alla är viktiga. Rdm står för Random Deathmatch meningen med rdm är att man inte vår döda någon utan anledning. Vdm är att man inte ska använda ett fordon som vapen. Poor rp är att man ska inte ha tråkig och normal rp man ska ha lite annorlunda. Fear rp är att man ska låtsas vara rädd som man hade varit i verkligheten. Powergaming är att man ska rpa som att man får ont om man typ har blivit påkörd och att om man kör i 100km i timmen och åker in i en stolpe så kan man inte ställa sig upp och springa iväg. Metagaming är att man inte ska ta information från ooc och använda det ig. Streamsniping är att om någon tex streamar så ska man inte åka till streamern det blir som Metagaming. Copbait är att man ska inte försöka få polisens uppmärksamhet

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja har kört här snart 2 år så hade sagt att man e ganska rutinerad

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? inget speciellt

Nekad. Vänta 1 vecka efter godkänd banöverklagan.
Du kan ansöka igen EFTER 18/1. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka