Accepterad Leon Thedeby | Ban överklagan (Amo_147)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon Thedeby

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199214950233/

Ditt Hex-ID: 11000014ac8f759

Vad är din discord tagg? Thedeby (Leon)#9052

Vem var det som bannade dig? xcofty

Hur lång tid var din ban? 1dag och 12timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anledning: Greenzone abuse, kör in i sit gänghus när han har polisen efter sig

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror de bannade mig för att när polisen tydligen var efter mig så åkte jag in till vårt gäng hus men grejen var att jag tror att polisen var så långt bakom så att jag inte hörde sirenerna om de ens hade på de så jag visste inte att de var efter mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade precis varit ute och kört med bilen och med en annan kille som körde i en bmw och så åker vi in i grovestreet och är på väg till huset då kör tydligen en polis efter oss och så märkte jag inte det och då ficka jag sedan ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. halvt för staffsen visste ju inte att jag inte hörde men lite efter så gjorde jag typ det så halvt förkänar endå bannen jag fick men jag har lärt mig och kommer aldrig göra om det igen jag lovar

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vet inte om det är fem eller fyra men en gång var första dagen jag kom in på servern så lallade jag och resten var felaktiga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade inte behövt åka in till huset andra gången de var efter mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja väldigt mycket faktiskt den bannen jag lärt mig mest av

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja (skrev kanske inte så mycket men visste inte vad jag skulle skriva mer för detta var vad som hände)

Senast ändrad:
Jag tror på dig och vill verkligen inte se dig göra om det, så du får en ny chans.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka