Accepterad Leon Thedeby | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon Thedeby

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199214950233/

Ditt Hex-ID: 11000014ac8f759

Vad är din discord tagg? thedeby

Vem var det som bannade dig? sparta

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-01-11 193441.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag var dum i huvudet jag svär jag kommer aldrig göra det igen det var inte ens jag det var min bror som delar konto med mig jag lovar han kommer inte få köra på det igen det var dumt av mig att ens dela fivem med han men det var därför jag fick en dator jag ger såklart tbx allting men vafan det var inte ens jag o jag få skit för det eller jag fattar endå vad ni menar såklart har varit inne o kollat pm nu och han skriver att det är jag som gjort allt detta och lekt rolig svär det är inte jag fattar att ni inte kommer tro på mig men tillslut får man väll hoppas att ni tror på mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. min bror sa att han ville köra på sin karaktär igen så han gick in och kollade lextys stream och han gick in o tog alla saker sen quitade mammas död jag kommer aldrig låta han spela igen fattar att ni inte kan tro på mig men jag förkänar faktiskt unban som sagt ni får tbx allting

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var fan ingen felaktig ban men nu var det ju så att det var min bror och inte jag men skulle aldrig gett han tillåtelse för grabben är 11 bast o var med hans kompisar hemma ahos mig han hade till o med min discord jag svär jag skulle in nu o gibba och såg att jag var bannad såklart det inte var en felaktig ban men jag menar jag kommer inte ge han tillgång igen och för att vara bannnad 15 gånger på 1,5 år så är det var jävligt bra det är såklart inte p bans längsta bannen innan detta var en 30dagars ban som jag väntade ut sen har jag inte fått pban jag svär jag är bra på att rpa bara min bror som fuckade allting

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blivit bannad 10+ gånger typ 15 gånger men då får man tänka att jag har varit medlem 1,5 år

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte låtit min bror varit inne på datorn när jag inte var där och inte lämnat min dator på när jag var iväg han är bara en jobbig liten unge har kommer inte få gibba igen asså

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja såklart kommer aldrig låta den grabben spela igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka