Inaktuell LEON.SG | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

LEON.SG

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
3
Ange ditt födelsedatum: 12 September 2006

Vad heter du på discord? LEON.SG#7237

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? cirka 260 men på min andra data har ja 2000

Hur aktiv kommer du att vara? varje dag från 15:00 till 00:00

Vad heter du? Johan karlsson

Hur gammal är du? 28

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja jag är simkunnig

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att hjälpa staden att få bättre ett bättre samhälle. Jag vill också bli polis för att min mamma var det för 2 år sen men hon gick i pensionär så nu sa hon att jag skulle bli de för att rädda världen. och nu är jag igentligen vuxen och kan bli polis.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? De viktigaste är att kunna ta bra beslut på tillexempel ett bankrån eller på förhör och även när man är rädd eller stressad. Om inte polisen kan ta rätt beslut kan det bli väldigt kaos. Som polis ska man försöka vara en trevlig och tålamodig person som inte blir arg snabbt och att skjuta ska va sista utvägen.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet att det är ett seriöst jobb och att man inte ska lalla på de jobbet eftersom det är en av stadens viktigaste jobb. Man måste också agera snabbt på några situationer tillexempel om min kollega e gissla måste vi fösöka få bort han från den sitsen så att han inte bli mördad.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har tidigare varit securitas men inte polis.

Hur är du som person? Jag är en snäll person som inte blir arg i onödan och jag är alltid hjälpsam när de behövs. Jag brukar lära mig snabbt när jag jobbar hur jobbet går till.

Är det något vi bör veta om dig? Nej förutom att jag älskar polis jobbet och hoppas jag kan gå vidare

Tillbaka