Accepterad LEON.SG | Ban överklagan [Mats99]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LEON.SG

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199206588891/

Ditt Hex-ID: 11000014a4961db

Vad är din discord tagg? LEON.SG#7237

Vem var det som bannade dig? Mats99

Hur lång tid var din ban? 1 dagar 23 timmar 57

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: powergaming ~Mats99.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var påväg till weed stället skulle ta över området och det blev lite powergaming på vägen vilket jag själv tycker jag gjorde fel och mats gjorde rätt att han banna mig då jag förtjänade det eftersom de va lite dumt från min sida att välta med en bil sen ba fortsätta köra och jag ber om ursäkt för det felet jag gjorde såklart. Och det var såklart också fel att jag körde med bilen upp i berget jag förstår mitt fel och hoppas ni kan ge mig en chans :)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag var påväg till weed stället skulle ta över området sen välter jag me min bil och fortsätter köra vilket var dumt gjort av mig och såklart jag kommer inte göra om de sen när jag hälsa på mina polare fick jag bann.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte felaktigt det var jag som gjorde fel vilket var dumt gjort av mig och jag ber ännu en gång om ursäkt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte riktigt ihåg va de va för bans men ni kan kolla upp de de kan va fler bans men vene riktigt men jag tog lärdom av dom att aldrig göra om de.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat köra bättre och rpa på att jag var skadad när jag välte.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag absolut gjort att jag aldrig ska upprepa det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag ha en fortsatt trevlig dag :)

Senast ändrad:
Hej Leon.sg

Jag väljer att unbanna dig då jag märker att du har lärt dig något av din bann och jag vill kunna ge dig en ny chans.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka