Nekad LEON.SG | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LEON.SG

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad heter du på discord? LEON.SG

Ange ditt födelsedatum 12 September 2006

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? För att jag vill gärna hjälpa till i serverns dc samma som jag gör ingame då jag e Sv. Jag vill att servern ska få seriösa spelare så jag vill gärna hjälpa till med det genom att jag tar intervjuer varje dag sen kommer jag vara extra noga på att folk kan alla grund regler till servern. Helt änkelt jag vill hjälpa till alla staffs. Och jag har velat vara en medlemsansvarig länge nu men dom har inte varit öppna tror jag. Jag vill också göra denna servern till en bättre plats genom att få in mer medlemmar så de blir roligare för dom som är icke medlemmar brukar lalla mycket på grund av att dom inte kan reglerna men medlemmar brukar alltid läsa dom först. Jag har också alltid funderat på om jag ska bli medlemskap ansvarig men jag har alltid varit rädd för att kanske jag skulle göra nåt fel för det är en stor server men nu har jag bestämt mig att jag gärna skulle vilja bli det.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag kommer ta intervjuer varje dag och jag kommer få in seriösa rpare till servern. Jag kommer absolut inte ta in folk som inte kan reglerna och det viktigaste jag kommer heller inte ta in mina vänner utan intervju alla som gör en intervju med mig ska kunna svara bra på mina frågor. Jag kommer alltid att vara trevlig och jag kommer alltid låta dom som tar intervjun prata till punkt jag kommer inte avbryta dom. Man ska aldrig vara arg på någon bara för att man inte tillexempel årkar mer eller nåt liknande. Jag kommer ta alla spelare på samma sett jag kommer aldrig vara kaxig mot någon på intervju och om jag nekar dom kommer jag söga att de aldrig e omöjligt dom kan göra en ny ansökan och kanske klara den man ska ta alla med respekt.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker man ska vara trevlig mot varenda person som kommer in och tar intevju man ska aldrig vara aggresiv ändå om ni är ovänner eller inte gillar varandra. Men däremot om nån kommer in och är kaxig är det bara och slänga ut han från intervjun sen snacka med en staff som kan banna han. Man ska också också alltid bemöta folk som man själv vill bli bemöt man ska fortfarande försöka vara trevlig ändå om man har haft en dålig dag. Man ska alltid välkommna dom man ska alltid ta sina spelare med kärlek och respekt

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle ha tagit in seriösa spelare jag skulle aldrig ha tagit in någon utan intervju även om det är min vän och jag kommer ta intervjuer varje dag. för att vara medlem på unive ska man vara en seriös rpare ingen lallare och man ska kunna alla ingame regler för att spela. För att om du e medlem kommer de vara roligare och spela på unive du kan jobba som vad du vill alla whitelistade jobb kan du jobba på om du är medlem, men som icke medlem kan du inte göra så mycket. Så att dom som inte är medlemmar kommer såklart också vilja bli medlemmar när dom ser att alla andra jobbar för det är roligare rp att jobba fast man kan även bli kriminell med medlem.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Dom ska kunna berätta lite om sin karaktär dom ska kunna alla grundregler sen kommer jag göra ett scenario som dom tillexempel ska förklara suntförnuft i scenariot. Dom ska såklart också ha en bra rp-nivå så att de inte kommer in nån lallare som inte kan rpa och kanske skjuter alla. Man ska också tänka på suntförnuft när man e medlem det är en av dom viktigaste bara för att man e medlem ska man inte göra vad man vill. Som sagt man ska kunna alla grundregler. Man ska alltid rpa seriöst även om det är 10 spelare inne på servern det är fortfarande rp man ska inte rpa dåligare bara för att man vet att det inte är många spelare inne på servern.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag ska ta alla spelare på allvar som tar intevjuer jag ska ställa rätt frågor tillexempel berätta lite om din karaktär och alla grundregler. Jag måste även ta de jobbet på allvar för det är en av unives viktigaste jobb att ta in nya medlemmar man ska aldrig ta in nån som inte kan nånting om rp

Hur ser din aktivitetet ut? Jag e aktiv varje dag efter skolan måndag till fredag kör jag från 16;00 till 00:00 helger kan jag ta intervjuer hela dagen. Lördag till söndag från 11:00 till 03:00

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? jag spelar bara på unive

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej, förutom att jag hoppas att jag kan bli medlemansvarig.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka