Användarnamn: Leon.n
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon
Vad är ditt födelsedatum? 18 April 2008
Vad heter du på discord? Kingroof435#5865
Mellan vilka tider kan du oftast spela? minst 2 timmar per dag.
Varför ska just du bli servervakt? Jag borde bli servervakt eftersom att jag dagligen ser personer bryta mot regler och det vill jag ändra på genom att hålla mig mycket i stan och där det är många personer. På varje kick jag ger kommer jag att skriva exakt vad personen gör för fel, så att han lär sig och inte gör om det. På så sätt höjs rp nivån. Jag kommer häller aldrig att abusa min roll som servervakt.
Varför vill du bli servervakt? Jag känner att jag vill hjälpa servern genom att kicka personer som dagligen bryter mot regler. Jag vill också underlätta det för staffs genom att kicka de personer som bryter mot mildare regler och sen vill jag dva bort bilar som står mitt på vägen.
Är du whitelistad på serven? Ja
Har du varit bannad på serven förut? En gång då jag körde olagligt som falck.
Spelar du på någon annan server för tillfället? nej.
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon
Vad är ditt födelsedatum? 18 April 2008
Vad heter du på discord? Kingroof435#5865
Mellan vilka tider kan du oftast spela? minst 2 timmar per dag.
Varför ska just du bli servervakt? Jag borde bli servervakt eftersom att jag dagligen ser personer bryta mot regler och det vill jag ändra på genom att hålla mig mycket i stan och där det är många personer. På varje kick jag ger kommer jag att skriva exakt vad personen gör för fel, så att han lär sig och inte gör om det. På så sätt höjs rp nivån. Jag kommer häller aldrig att abusa min roll som servervakt.
Varför vill du bli servervakt? Jag känner att jag vill hjälpa servern genom att kicka personer som dagligen bryter mot regler. Jag vill också underlätta det för staffs genom att kicka de personer som bryter mot mildare regler och sen vill jag dva bort bilar som står mitt på vägen.
Är du whitelistad på serven? Ja
Har du varit bannad på serven förut? En gång då jag körde olagligt som falck.
Spelar du på någon annan server för tillfället? nej.