Nekad *leon | Medlem ansökning [omgkarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

*leon

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/ett6fyra/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? *leon#0001

Vad är ditt födelsedatum? 4 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Han heter Pablo Gonzales är 19år och är från husby och har vuxit upp i en tungt kriminell familj, Som liten var han en av de där spralliga/strökiga barnen i klassen och hamnade ofta i trubbel. Hans mamma och pappa har stöttat honom väldigt mycket genom hans liv men en dag så dog hans Pappa i en bilolycka påväg hem från jobbet och då tog mamman självmord. efter det har han varit grovt krimminell och varit inblandad i mycket drog och vapenhandel men han försöker få tag i sitt liv men det går inte så bra men han är på bättringsväg men en av hans vänner gör det svårt för honom så han vet inte vad han ska göra.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli whitelistad för att jag har kört på den här servern i över 7-8 månaders tid och vet alla regler och hur rpn här fungerar. jag kommer att bidra med väldigt många timmar online och riktig rolig och bra rp. Jag rpar även inte för makt o pengar utan jag rpar för allas glädje och för att bidra med så kreativ och förnuftig rp som möjligt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med kreativ och förnuftig rp som gynnar båda parterna jag kommer aldrig rp för min egna vinst utan jag rpar för att de ska bli så bra rp som möjligt kommer inte heller bryta små regler för att få någon fördel utan mitt fokus är till 100% att bidra med så bra som rp som möjligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man ska tänka logiskt och realistiskt och inte kriga in till de sista utan man kan även ge upp då det händer i verkligheten att man får acceptera sitt öde att man kan inte vinna varenda scenario då blir det inte roligt för någon

Hur hittade du Unive? Genom min vän Lazio

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka