Accepterad Leon! | Medlem ansökning [jojo aye]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon!

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? ivam_d20#7005

Vad är ditt födelsedatum? 10 April 2007

Berätta om din karaktär. Han är född 2000 så han är 23år han kom hit när han va 5 år gammal han gillar fordon och är bra motiverad till jobb han vill bli taxichafför eller jobba som bilförsäljare när han var 15år så jobbade han i sin pappas garage med att hjälpa han när det va mycket hans favorit bil han hjälpte till med va en rs6 avant som hade problem med styrservon och det va inga problem för han att fixa det va som laga pannkakor men det va jobbigt för hans familj när dom kom hit så hade dom bara en pappa med 4 syskon 3 bröder och en syster som va 4-7år äldre en han så några hade redan flyttat. hans dröm bil är en rs6 efter som det va den finaste bilen han fick laga med sin pappa som gick bort för ett år sedan så just nu söker han jobb för kunna köpa sin dröm bil när han bor hon sin syrra som är 6 år äldre än han hans syrra har jobb kan han får pengar av henne för han ska kunna köpa sin dröm bil till sig själv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra rp/rolig jag har haft bra scenarios här under tiden jag har spelat på unive och vill sprida sammas känsla har mycket timmar på fivem så att folk ska lära sig av mig som är nya är inget problem och bra scenarios löser jag för folk ska lockas till serven och vill spela mer så serven utökas sakta men med rätt rp till dom som går med.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte måste vinna ett scenario utan att dom man kör mot också kan vinna så inte bara jag vinner hela tiden alla ska ha samma chans i ett scenario.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive på five M när jag sökte efter svenska servrar plus att har hört om den att den är bra ifrån kompisar som är medlemar i unive.

Vidare till muntlig intervju du har 48 timmar på dig att ta den, gör du inte det så blir du automatiskt nekad.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka