Nekad Leon | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon

Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? Leon KV

Vad är ditt födelsedatum? 3 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Leon Han är 25 år gammal som liten växte han upp i en liten by. Leon hade en väldigt tufft i skolan när han var 14 år, det var samma med vänner och familjen Föreldrarna dom bråkade väldigt mycket och i skolan hade han inte så många vänner förutom en som heter Leon och Henrik de var hans bästa vänner. Leon hade väldigt enkelt i skolan men blev lite mobbad då och då men han löste det. Familjen var väldigt tufft föräldrarna dom bråkade ofta och senare där på så skildes Leon föräldrar när han var 15 år gammal, Leon hade många tankar och han ville gärna bli polis och då har han gjort sitt mål att bli polis för evigt.
Jag kommer spela min karaktär Glad och Lung. Leon han kommer också vara en person som är väldigt omtänk sam och tänker på hur andra har det och hur dem mår. Jag kommer spela Leon som att han tänker mycket på folk så alla har det bra och ingen känner sig otrygg. Leon han är också en person som är väldigt snäll och trevlig och bemöter alla med en fin och snäll ton, Leon vill gärna att alla ska ha det bra tillsammans och ingen ska känna sig utanför. Min karaktär är unik för att han spelar sig så snäll/rolig och omtänktsam han är också unik för att han har enkelt med att få vänner som gillar honnom. Leon är också unik för att gör allt så annorlundare och gör så folk känner sig tryggare och säkrare. Mitt mål med min karaktär är att han ska bli polis. Mina andra mål med min karaktär är att han ska kunna få så att staden ska kunna bli säkrare om han blir polis + att han ska kunna skaffa vänner och bli väldigt omtyckt av andra personer. Min karaktär är unik för att han spelar sig så snäll/rolig och omtänktsam han är också unik för att han har enkelt med att få vänner som gillar honnom. Leon är också unik för att gör allt så annorlundare och gör så folk känner sig tryggare och säkrare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en väldigt hög och bra rp nivå som alltid om jag krockar stanna och säga aj och skriva genom /me får ont i huvudet /me mår illa osv. Jag kommer alltid tänka på att alla ska ha kul under ett scenario och att alla ska kunna vinna under ett scenario som t.ex ett bankrån där vill jag gärna ha kul med båda mig själv och att poliserna har kul. Mitt mål också på unive är att kunna använda mig så mycket av social rp som möjligt att alltid utgå mig ifrån social rp de är alltså att istället för att starta ett krig så löser jag situationen genom att prata med det gänget och försöka göra så de inte blir ett krig. Kommer alltid följa alla regler som unive har som t.ex RDM, VDM, Suntförnuft, Fear rp osv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att alla på servern ska ha kul och man ska inte spela för att vinna hela tiden utan ibland kan man göra ett senario roligare med att förlora senariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja till exempelvis META GAMING: Innebär att man ej får ta information ifrån Discord, Twitch, Youtube. Copbait: innebär att man inte ska söka efter uppmärksamhet från poliserna ex sladda runt polisen. FearRP: Att man ska värna om sitt liv. NLR.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har spelat på unive i 1 år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
du måste vänta 1 vecka efter pban

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka