Nekad Leon Madestrand | Polismyndigheten Ansökan (Noble)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Leon Madestrand

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 23 December 2006

Vad heter du på discord? Leon Madestrand#7497

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 100 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? varannan vecka, men när jag har datorn tillgänglig så kommer jag vara aktiv hela veckan 3-4 timmar. Speciellt på helgen då jag spelar 6-7 timmar.

Vad heter du? Björn Johansson

Hur gammal är du? 25år

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja

Varför vill du bli polis? Min pappa jobbade som polis och dog under ett väpnat rån. Efter hans död flyttade jag till en annan stad där jag blev polis och var en helt okej polis. Jag skötte mitt jobb. Jag har länge velat bli polis och jag tycker att det är ett väldigt intressant yrke där jag får jobba med att ta hand om befolkningen och se till att de är säkra.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att man följer regler och lyssnar på sin chef. Men det allra viktigaste är att man sköter jobbet bra och ger folk rätt straff. Även att man kan sköta intensiva situationer där du måste göra rätt beslut.

Vad vet du om yrket i helhet? En polis ska ha en trevlig ton till andra och vara bestämd och rättvis. Man ska jobba för att ge folket en möjlighet att kunna gå säkra och känna sig trygga. Man ska ta rätt beslut och vara disciplinerad.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har varit polis innan och jag vet hur polis yrket fungerar och hur man beter sig. Jag är bestämd och tar inte skit från någon. Jag är bra på att prata med personer och jag kommer kunna sköta situationer bra. Jag har haft en pappa som var polis och han brukade lära mig vid tidig ålder hur polisen arbetar och agerar. Jag är tålmodig och kommer inte att stressa för att bli klar eller bara skjuta någon för att stoppa någon. Jag är bra på att lyssna och jag är snabblärd. Är det något jag inte vet så kommer jag att se till att lära mig det så fort som möjligt.

Hur är du som person? jag är en trevlig kille som gillar att hänga med kompisar. Jag gillar när det är lag och ordning. Jag har alltid brunnit för polis yrket. Jag gillar att simma och ta hand om människor. jag är väldigt intelligent och är bra på att se lösningar som ingen annan ser. Jag har ett mål att se till att göra staden säker och trygg för alla.

Är det något vi bör veta om dig? Att jag kommer göra allt som jag blir tillsagd att göra. Jag kommer även behöva en snabb genomgång för hur saker funkar. Det var länge sen jag jobbade som polis.

Tillbaka