Nekad Leon KV | Ban Överklagan (Spartan36)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon

Icke Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199046493217/

Ditt Hex-ID: 110000140be8421

Vad är din discord tagg? leonkv

Vem var det som bannade dig? Spartan36

Bild på banmeddelande: image ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag blev bannad för jag hade glömt att deffa mig själv i gäng dc.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gick med i dc chaten jag skulle deffa men jag råka klicka fel så va undeffad hela tiden utan att jag visste om det för ingen prata. jag ringde min vän in game så hörde man de i dc och sen blev jag bannad. det ba inte meningen att va undeffad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban eftersom man inte ska sitta undeffa i gäng dc för då räknas det som META, men det va inte meningen att sitta undeffad det var ett misstag. Det kommer inte hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har 3 sammanlagt men blev unbannad efter några minuter eftersom den var felaktig på en av dom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är att alltid dubbel kolla ifall att man är deffad i gäng dc. Det var mitt fel att inte va deffad men det var inte meningen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag visste redan att man måste sitta deffad i dc men det jag har lärt mig är att dubbelkolla så jag inte är undeffad. till nästa gång så kommer jag alltid vara noga med att vara deffad.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka