Accepterad Leon Granfeldt | Medlem ansökning(1offe)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

LG_

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? Xyou_.

Vad är ditt födelsedatum? 28 Augusti 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Leon Granfeldt (2004 08 28 ) IG

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Tålamod, ärlig, lojal

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär heter Leon granfeldt och som flytta till stan för ungefär 2 år sen och leon har hittat den kriminella livet. Leon är en tålamodig kille som har stora planer framför sig och en av dom är att skaffa ett företag och försöka bli så lyckads som möjligt

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en rolig rp nivå och även inte bara spela för min skull. jag har varit en lojal person som aldrig fått problem innan och kommer ej göra servern rp besviken.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska spela för sin egen vilja och spela för alla och då göra det roligt för både personer, och i ett scenario exempel man blir gripen av polisen så spelar man både för både 2. (spela så både har kul)

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har blivit bannad 2 ggr på 2 år och 1 gång dom senaste 3 månader brött fear rp som jag verkligen ångrar och vart ett misstag enligt mig.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm rdm fear rp och sen finns det massa mer regler.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag hade varit en bra medborgare för stan och vart medborgare innan i 2 år

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Tillbaka