Nekad Leon Corleone | Whitelist ansökning [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon Corleone

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198377449300/

Vad är ditt namn i verkligheten? Azad

Vad är ditt discord namn? Krayzie#3518

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 1992

Berätta om din karaktär. Leon Corleone föddes i Sicilien Italien år 1992. Hans familj är uppväxta i en liten by i Sicilen och jobbar med att odla vindruvor och då föddes Leon. Leons pappa Vito valde att sälja sitt farm och flytta till Sverige för en bättre framtid för Leon och hans lilla syster Lucia. År 1996 flyttade dom till Multistaden som ligger i Sverige och bosatte sig där och där börjar Leons historia.

Leon började i skolan och gick ut gymnasiet men slutade med att han började jobba som låssmed. Som person är han väldigt under radarn och gillar inte alls ha uppmärksamhet. På fritiden gillar han att hänga med vänner som han lärt känna i gymnasiet osv, Leon är en väldigt omtänksam och överbeskyddande person över sina nära och kära.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag skulle vilja bli Whitelistad då jag har en hel del erfarenhet och mogenhet då med tanke på min ålder (28år gammal) av RP då jag har flera hundra timmar inom RP och skulle kunna tillföra kvalite RP till Multistaden som får andra spelare att hålla en samma nivå vilket ökar RP nivån.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Just denna server då det är en utav dom få servrarna där staffen har koll och att det inte är en massa trams överallt jag slutade RP pga att de va för mkt troll i servrarna men fick höra av några vänner att denna servern är bra och fick mig att komma tillbaka till FIVEM

Hur hittade du Multistaden? genom en vän som spelar på eran server

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är alltid att bidra med bra Rp och utveckla mig själv, samt att lära känna nya karaktärer och nya intressante personligheter.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej spelar endast på Multistaden just nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka