Nekad leon bungegård | Medlem ansökning [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

leon bungegård

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? leon bungegård

Vad är ditt discord namn? bungegård#2362

Vad är ditt födelsedatum? 28 Januari 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter abdi aik och är 23 år gamal och han är en väldigt snäll person som vill folks bästa och finns där för allt och alla. När abdi var liten så hade han en pappa som var polis och han var en väldigt snäll och omtänksam polis och abdi sa när han blir stor ska han bli som sin pappa så abdi beastämde sig att han ska bli polis när han bli stor nu 18 år senare så ska abdi söka till polis så just nu sitter han och pluggar till polis och ska göra en ansökan till att bli polis och abdi kan inte vänta till sin intervju hos polisen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra till en bättre rp genom att jag har varit med i många servar och jag har varit med på unive och vet hur rp hos unive funkar och dem andra jag har varit med i så göra någon något fel kommer jag göra report så fort som möjligt så att de blir bannad. och jag själv kommer hålla ett öga på både mig och alla andra fast jag ej är staff för att staffsen inte ska behöva göra allt jobb utan att om jag ser någon göra något fel så skickar jag in de och förösker få med klipp samt dems id så att man kan banna dem så fort som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario betyder att man själv inte alltid ska vinna scenarion, till exempel om jag blir rånad av någon som håller i en pistol kan inte jag fighta emot med mina händer, istället bör jag spela med och göra som rånaren säger

Hur hittade du Unive? jag har spelat på unive tidigare men tog en paus och nu är jag tillbaka

Nekad, en ansökan per 12 timmar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka