Accepterad Leon | Ban överklagan

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3526
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

D

Deleted member 3526

Gäst
Användarnamn: Leon

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ug6

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ^6Leon

Vad är din discord tagg? ekencc#2618

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? vet inte men emilia säger att jag är bannad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att latchoman sa "kommer köra på dig nu men det är inte mitt fel" och så körde han på mig inne på vianor då sa skrev jag /me spottar på bilen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Latchoman körde på mig med mening inne på vianor då skrev jag /me spottar på din bil

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. enligt mig tycker jag att latchoman ska ha ban men kan väll ta att det var onödigt att hålla på tbx.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blacklistad efter det har jag skött mig väldigt bra

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte hållt på tbx mot han utan skrivit /report eller suttit mig i väntar på support och visat hur han höll på istället

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att ifall någon gör fel så kan du skriva /report och låta han få skiten istället för att hålla på tbx.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka