Nekad Leon | Ban överklagan [Philip]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3526
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3526

Gäst
Användarnamn: Leon

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ug6/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ^3Leom

Vad är din discord tagg? eken#1337

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? User is banned from this guild

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Allt är egentligen ett missförtånd då jag blev bannad för jag skrev Viktor i ooc chatten sen under tiden jag var bannad så skrev jag lite med JagHeterIsak och sen missuppfattade jag någonting som han skrev och uppfattade det som att han skrev Virket kommer inte unbanna så det är upp till ngn annan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev unbannad skrev hej i ooc chatten sen gick o la mig sen var jag bannad igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var både en rätt och fel ban förstår er staffs då det ser ut som att jag har ljugit men det var aldrig min mening att ljuga för någon

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Discord Ban jag skrev VIKTOR i ooc chatten och då uppfattade en staff det som att jag läckte hans irl namn

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att vara säker på vad någon skriver innan man skickar det till ngn så att det inte uppfattas som att man ljuger

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes det har jag absolut och ifall jag får unban så lovar jag att ta vara på chansen och sköta mig

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka