Accepterad Leon | Ban överklagan [Philip]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3526
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3526

Gäst
Användarnamn: Leon

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/ug6

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ^3Leon

Vad är din discord tagg? ekencc#2618

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Discord ban

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte slutade disscutera när philip bad oss samt spamma att staff skulle ta support. Samt satt jag och klagade på pengar wiepen samt blev jag felaktigt bannad för duping och var ganska sur över det så satt och spammade OOC chatten vilket var fel men ge mig en chans att visa att jag kan bete mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Satt i ett samtal med Bettan abdi och leo sen försvann bara abdi ingen fattade sen försvann jag med.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en rätt ban då jag satt och spamma OOC chatten och lyssnade inte på staffs men var ganska arg för blev av med allt och blev felaktigt bannad för duping vilket var tråkigt men det ger förstås inte mig rätten att sitta och klaga i OOC chatten utan det var bara onödigt

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte från discorden

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att sitta i support och vänta till staffs tar det och prata om min ban och försök fixa det snyggt istället för att sitta och spamma OOC chatten samt ha lite tålamod. Och ska inte vara otrevlig i OOC ångrar allt och lovar att det inte kommer att upprepas

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes det har jag absolut ska vara mer lugn i sitvationer och inte spamma OOC chatten utan ta det pm med någon eller vänta i support. Inte vara otrevlig i ooc chatten och lyssna på staffs när de säger till att vi ska sluta.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka