Accepterad Leon | Ban överklagan [Oliwer]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3526
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3526

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ug6/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Mitto

Vad är din discord tagg? Mitto

Vem var det som bannade dig? Filip

Hur lång tid var din ban? 2dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? hets på gz

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att folk kallade mig afghan och eftersom min karaktär är från ett annat land så tog jag åt mig och sa saker tillbaka men eftersom det var Filips kompisar som sa sakerna till mig så sket han i det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skyddade mig själv från när folk kallade mig afghan, mammaknullare osv

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig då de startade allt och i verkligeheten så hade man om man är från Afghanistan t.ex. skulle man tagit åt sig och sagt saker tillbaka om de utrycker sig rasistiskt mot landet/rasen då de sa Jävla afghan mammaknullare

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. KATASTROFAL RP AV FILIP

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte då jag tycker att jag har rätt att säga ifrån om folk är rasister

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ne

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrat av en moderation:
Ditt ban överklagande har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka