Accepterad *leon | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

*leon

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ett6fyra/

Ditt Hex-ID: 110000152dd4555

Vad är din discord tagg? *leon🦧#0001

Vem var det som bannade dig? Borzy #8478

Hur lång tid var din ban? 15dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? combatlogg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag befann mig på polisstationen och hade nyss blivit klar med mitt förhör och blev släppt från polisen och vid detta moment hade jag väldigt brottom då mina vänner stod utanför mitt hus och väntade me bilen under hela förhöret så när jag blev släppt var jag lite lättad att de var klart och då när jag gick ut så råkade jag slå polisen och jag sa att jag råka men dom började hålla på så jag tyckte inte att de var ett scenario så jag valde att lämna vilket är fel men var väldigt stressad och jag tyckte inte att de var ett scenario men detta ska inte upprepas från min sida

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag befann mig på polisstationen och hade nyss blivit klar med mitt förhör och blev släppt från polisen och vid detta moment hade jag väldigt brottom då mina vänner stod utanför mitt hus och väntade me bilen under hela förhöret så när jag blev släppt var jag lite lättad att de var klart och då när jag gick ut så råkade jag slå polisen och jag sa att jag råka men dom började hålla på så jag tyckte inte att de var ett scenario så jag valde att lämna vilket är fel men var väldigt stressad och jag tyckte inte att de var ett scenario men detta ska inte upprepas från min sida

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De var ett korrekt ban inom rp syfte men man måste ha lite överseende över att de händer saker i verkligheten också men ska tänka på de i framtiden att inte gå in i scenarion när jag vet att de kan avbrytas

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte blivit bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänka mig för innan jag började rp när jag visste att dom var påväg men ingenting sådanthär kommer upprepas från min sida och förstår beslutet till 110% men enligt mig var det inte ett pågående scenario

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes de har jag, jag ska inte rpa när jag vet att någonting kan störa eller förstöra rpn och någonting sådanthär kommer inte att upprepas från min sida kan jag lova

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka