Nekad Leon | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon

Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199046493217/

Ditt Hex-ID: steam:110000140be8421

Vad är din discord tagg? Leon KV

Vem var det som bannade dig? 320

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-29 202954.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffs valde att banna mig för montage.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände exakt innan jag blev bannad på unive var att jag spelade med mina vänner efter att jag precis blivit unbannad från en ban för fusk som jag inte ens hade, sedan så fick jag en notis av unive sync där det stod att jag har blivit bannad och indragen krim för fusk montage och spoofer. Under tiden jag spelade hade jag varken montage eller spoofat in på servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att den kan vara båda och man kan se de från olika perspektiv men från min sida tycker jag den är fel då jag inte hade montage på nån sociala medie under tiden jag var unbannad på unive och anledningen till att den kan vara rätt placerad är för att jag har haft montage ute på unive tidigare men dom tog jag ju bort 3 veckor innan jag blev unbannad sedan så fick jag ju som sagt en notis från univesynkat som sa montage spoofer och fusk och då så tänkte jag att jag aldrig kommer ha en chans att bli unbannad då jag gjorde ungefär 3 överklagans innan jag la ute ett montage igen för att jag inte såg nån chans att bli unbannad men det är fel av mig som jag ångrar väldigt stort men saken är att ni bannade mig för montage innan jag la ut det så därför är bannen felaktig från min sida men för er kanske det ser annourlunda ut.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 20 gånger innan inga jätte grova saker utan 1 ban för fusk som var felaktig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte kunna gjort så mycket annorlunda förutom att aldrig lägga ut montage men när jag la ut montage och sedan blev unbannad och tog bort det för att sedan bli bannad för det igen efter att jag spelat ett par dagar på servern, så det jag hade kunnat göra var att inte lägga ut montage någonsin.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att aldrig göra ett montage på unive även om man får en ban på 5år och blacklist.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja absolut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka