Nekad Leon | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon

Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199046493217/

Ditt Hex-ID: 110000140be8421

Vad är din discord tagg? Leon KV

Vem var det som bannade dig? emnez. 320 kan gärna svara då de e klacksko

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-12 190225.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Yes jag tror att staffsen på unive valde att banna mig för fusk och montage, de e vad 320 själv säger att jag är banna för så de utågr jag efter i denna banöverklgan, det jag kommer överklaga är att jag är bannad för fusk, montage vet jag själv mycket väl om att jag gjort men har varit bannad för det innan samt för fusk innan då jag inte fuskade. Blev också bannad 1 dag innan min födelsedag :( inte fått köra unive på hela sommarlovet heller.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände exakt innan jag blev bannad på unive var att jag spelade med mina vänner efter att jag precis blivit unbannad från en ban för fusk som jag inte ens hade, ifall jag hade de så vill jag jätte gärna se bevis på detta. eller så kan ni unbanna mig ur dcn och pc checka mig eller låta mig förklara om att jag inte ska vara bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag själv tycker att det är felaktigt då jag inte har fuskat eller haft montage ute när jag varit unbannad/ spelat på unive, så bröt inte mot nån av reglerna som jag är bannad för. Jag blev desutom unbannad från en ban med fusk som jag sen blev bannad för igen 7 dagar senare för, har varken sett bevis eller fått prata med någon staff angående min ban. Så jag antar att ni bannade mig från ett klipp någon visat i support eller liknande vilket jag tycker är fel då det kan ha sett annorlunda ut från min sida vet inte om detta är varför jag är bannad men jag antar det så jag tycker den e felaktig, men lite jag som gjorde fel då jag lagt upp montage som är helt fel av mig som jag ångrar jätte mycket och något jag kan erkänna till att jag gjort men fusk, de e inget jag har gjort på servern och om jag ska erkänna till fusk så ska det finnas ett helt konkret bevis på att jag fuskat.

En till sak jag tycker är väldigt fel är att jag blev unbannad för fusk och har blivit bannad för montage innan och sedan när jag köper krim så blir jag bannad för saker jag redan blivit bannad för, fusk bannen var felaktig och sedan montage som jag redan lagt ut och blivit unbannad ifrån får jag ban för igen senare. Så detta är något som inte går ihop för att isåfall måste jag få en förvarning att jag kommer att bli bannad för domma sakerna innan jag donerar på servern.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blivit bannad 20 gånger innan har lärt mig något eller massor av alla inklusive denna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Asså ja jag hade kunnat låta bli att lägga upp montage men det blev jag inte bannad av men jag gjorde det efter att jag blev bannad, men jag hade kunnat låta bli ja. Fattar dock inte riktigt hur jag kan bli bannad för montage innan jag har lagt ut montage och bannad för fusk utan bevis osv. Men något jag ska tänka på i framtiden är att aldrig göra montage.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att aldrig lägga upp montage men det var något jag blev bannad för innan jag ens la upp montage men har lärt mig att aldrig göra det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka