Accepterad Leon Axelsson1 | Ban överklagan [XpoNenT]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon Axelsson1

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199182552991/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:611143631

Vad är din discord tagg? Leon Axelsson#4517

Vem var det som bannade dig? xponent

Hur lång tid var din ban? 2 dagar 23 timmar och 60 min

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? halv ooc och lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde en dålig sak vilket var att jag lekte ball och sa att jag hade dödat 2 personer vilket var riktigt dumt av mig och jag vet att det inte kommer hända igen och jag kommer rycka till mig och aldrig göra om det asså jag tar den här rpen seriöst och jag vill fortsätta spela och det var inte meningen men grejen var att jag hade sagt det till en person typ 2-3 timmar tidigare än jag blev bannad men skit i men snälla ge mig en till chans eftersom jag verkligen vill spela nu när det är höstlov så det kommer aldrig hända igen eller jag ska förhindra det (snälla ge mig en till chans)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stannade en person som jobbade hos falck vilket var nära garaget vid torget så jag stoppade honom och bad honom o fixa den har vittnen till det och sen så kom det en snubba i en merca som satt o tuttade på mig vilket jag tyckte va skit jobbigt så jag sa till honom o sticka han ba nej din muffsi då sa jag jag ringer polisen och han bara gör det sen vart jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktig ban eftersom jag sa att jag hade dödat en snubbe 2 gånger (Vilket inte var sant) Men det går emot ooc reglerna så jag vet och det kommer aldrig att hända igen bara ni ger mig en till chans skulle jag vart super nöjd :) har läst alla regler och jag är 100% medveten att det inte kommer o hända igen men ja snälla ge mig en till chans vill verkligen spela eftesom spelar ingen annan server och tycker denna server är så sjukt bra uppbygt så snälla ge mig en till chans vill verkligen spela nu när det är höstlov

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Asså kan vara så här missförståånd som lall och vdm men har aldrig gjort det och det är därför jag har blivit godkänd på mina gamla ban överklagerser kan reglena och sånt men jag glömde att jag gick emot ooc reglerna men kommer inte hända kommer inte göra förhastade saker nästa gång :)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte lekt ball bara tagit den stunden seriöst och jag har verkligen inte dödat någon :)

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man inte ska leka ball för att imponera på någon eller skaffa nya vänner och detta kommer inte hända igen vill fortsätta spela seriöst

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka