Accepterad Leon Axelsson | Ban överklagan [Lenny Rakblad]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon Axelsson

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199182552991/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:611143631

Vad är din discord tagg? Abdullahgaming2010#4517

Vem var det som bannade dig? MATS99

Hur lång tid var din ban? 4 dagar 23 timmar och 60 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slog på en persons bil

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Följde med min kompis för att hämta någon hos mekonomen som kunde åka där våran bil för att laga den grejen va att det var två av dom som helt medvetet hade slagit på våran bil 3-2 gånger var har min kompis själv som vittne

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså jag förstår varför jag blev bannad för att dom visste it vad som hände innan det men dom slog på min bil så jag slog på båda deras bilar eftersom det var dom som slog min bil och jag blev skit lack så därför aggera jag

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Asså jag vet att man ska ta rpen väldigt seriöst vilket innebär inget lalla bara seriöst men dom slog på min bil så jag slog deras

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte slagit i huvertagit bara ring securitas

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte aggerar bara ringer polisen eller securitas

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

du får en ny chans, det förutsätter att det ej förekommer igen :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka