Nekad *leon | Ansökan till Servervakt [Douflas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

*leon

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad heter du på discord? *leon#0001

Ange ditt födelsedatum 4 Maj 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 14-00
Tisdag: 14-00
Onsdag: 14-00
Torsdag: 14-00
Fredag: 14-04
Lördag: 11-03
Söndag: 13-23

Hur länge har du varit medlem på Unive? spelade först under 2020 sen började jag igen 2022 men har lämnat o joinat discorden jätte många gånger men nu är de mitt fokus igen och kommer att förbli det

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1 ban har jag fungerade inte att skriva bantotal

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att få bort lall från servern och se till så att alla reglerna följs men om man ser ett grövre regelbrott så tar man det till staffsen så sammanfattningsvis så ska man banna eller kicka folk man ser begår regelbrott som är emot serverns regler och som servervakt har man också lite mer ansvar att följa reglerna själv också

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag känner att jag kan fylla upp en viktigt roll på servern som servervakt då jag befinner mig på platser ofta med mycket människor och de är ofta där de förekommer lall så då kan jag se till att få min del av jobbet gjort genom att kicka eller svbanna beroende på vad dom gjorde för regelbrott.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är enkelt förklarad att man använder sin makt för sin och sina vänners egna fördel t.ex om man dör så ressar man sig själv eller att man skiter i att kicka sin vän fast den bryter serverns regler och de är fel utan oavsett vem som begår regelbrottet så ska man ta de åtgärder som situationen kräver

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka