Nekad Leon | Ansökan till avrättning [Mendion]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3526
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3526

Gäst
Användarnamn: Leon

Vad är ditt discord namn? eken#1337

Vad heter personen på discord som ska bli avrättad? Davicoo

Av vilken anledning ska personen avrättas? Han var med i vårat gäng sedan valde vi att kicka honom och han har gömt sig mycket så vi har inte kunnat döda han och det är bara jag min boss och den andra vice bossen som vet om gänghuset och tidigare idag var det en razzia vid vårat gänghus och då kan det bara vara han som sagt till så känner att det hade varit väldigt skönt att bli av med honom och all information han har om oss.

Hur ska personen Avrättas? Vi ska ringa honom och få honom till narcos gänghus och där ska vi ta in honom och där ska bara twitchdim "Buiesness" med honom sedan kommer jag och leo in i rummet med pistoler och hotar honom att ta upp händer sedan ska vi ta med honom i våran helikopter med en pistol mot hans huvudet och sedan ska vi hota han på all information han har om folk i staden och ifall han vägrar att svara så kaster vi ner han från helikoptern med ifall han svarar så kommer vi att ta honom till ett gömt ställe uppe i sandy där ska vi tortera honom och sedan ska vi skjuta 6 skott i hans huvud för att "Snitch" har sexbokstäver sedan ska vi elda upp honom och dumpa hans lik utan för palito

Med vilket vapen ska han avrättas med? Pistol machete bensin och helikopter

Hur många personer kommer det va under avrättningen som hjälper? Jag och 2 till

Vad heter personen ingame? Muhktar Wahaji

När ska han bli avrättad? Så fort den blir godkänd.

Senast ändrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka